English

فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد:

پایگاه هوایی مهرآباد خاستگاه مدیران و افسران شایسته است

فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد با بیان این که این پایگاه همواره خاستگاه مدیران و افسران لایق و شایسته ای بوده است، تاکید کرد: شناسایی و آموزش کارکنان توانمند و متعهد می‌تواند تحولی عمیق در بدنه سازمان ایجاد کند.

پایگاه هوایی مهرآباد خاستگاه مدیران و افسران شایسته است

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد بهمن بهمرد در مراسم رونمایی از سامانه کانون ارزیابی و رشد افسران نیروی هوایی ارتش که با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولین و معاونین تخصصی فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد برگزار شد، گفت: آینده درخشان نیروی هوایی الهی که در همه عرصه‌ها خوشنام و پیشگام بوده با رشد افسران متعهد و متخصص از بدنه مدیران میانی یگانها خصوصاً این پایگاه بسیار مهم تأمین خواهد شد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد افزود: پایگاه هوایی شهید لشکری مهر آباد همواره خاستگاه مدیران و افسران لایق و شایسته ای بوده است.

وی با بیان اینکه موثرترین عامل رشد و پیشرفت هر سازمان سرمایه انسانی است، خاطر نشان کرد: شناسایی و آموزش کارکنان توانمند و متعهد می‌تواند تحولی عمیق در بدنه سازمان ایجاد کند.

 سرتیپ بهمرد با اشاره به اینکه شناسایی ظرفیت‌های داخلی و بهسازی سرمایه های انسانی باید در اولویت کار قرار گیرد تصریح کرد: رشد و تعالی سرمایه‌های انسانی و شایسته سالاری در حوزه مدیریت میانی از مهمترین اهداف تشکیل کانون ارزیابی برای افسران نهاجا است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد اظهار کرد: مهمترین رکن یک مجموعه، مدیریت و رشد مدیران شایسته آن است و همین امر می تواند موجب رشد تمامی ارکان یک مجموعه شود.

وی افزود: این افسران باید از لحاظ تربیت روحی آماده پذیرش مسئولیت باشند و در این مسیر باید روحی سرشار از تقوای الهی و انگیزه خدمت به دیگران به دور از خودشیفتگی در درون آنها شکل گیرد تا به دور از افراط و تفریط به دنبال ایجاد تحول در مجموعه باشند.

پایگاه هوایی شهید لشکری به عنوان اولین یگان پس از رونمایی و آغاز به کار سامانه کانون افسران جوان نهاجا اقدام به اجرایی کردن این دستورالعمل در سطح این یگان نموده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه