English

بذرپاش احکام مغفول مانده را به اطلاع وزارت راه رساند

رییس کل دیوان محاسبات کشور در راستای اجرای قوانین و اسناد بالادستی، ارتقای شفافیت، مبارزه با فساد، حذف قوانین مزاحم و موازی و تحقق شعار سال ۱۴۰۰ به منظور اولویت بندی اقدامات اجرایی به وزارت راه و شهرسازی نامه ارسال کرد.

بذرپاش احکام مغفول مانده را به اطلاع وزارت راه رساند

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، در نامه مهرداد بذرپاش به رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به موضوعاتی از جمله "واگذاری حق بهره‌برداری و مدیریت بنادر کوچک و محلی، اعطای مجور احداث بنادر کوچک جدید، تکمیل و اجرای پروژه‌های حمل ونقل ریلی، دوخطه‌کردن مسیرها و احداث خطوط برقی و سریع‌السیر، توسعه سامانه فنی ردیاب و کنترل مصرف سوخت شناورها و وسایل حمل و نقل جاده‌ای کالا برای جلوگیری از قاچاق، احیای بهسازی و نوسازی و مقاوم‌سازی و بازآفرینی سالانه محلات و همچنین تأمین مسکن برای اقشار کم‌درآمد شهری و روستایی" اشاره شده است.

در این نامه تاکید شده است "هدف‌گذاری این حوزه در برنامه توسعه در حوزه ساخت و بهسازی مسکن و سهم حمل و نقل ریلی در مسافر و بار" علیرغم تاکید در برنامه‌های ملی مرتبط با اقتصاد مقاومتی و برنامه توسعه، هنوز محقق نشده‌اند.

بذرپاش یادآور شده مبنای رسیدگی دیوان محاسبات ، موارد مذکور و سایر احکام مغفول مانده در راستای اجرای اسناد بالادستی خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه