English

۶ وزیر مهمان این هفته کمیسیون‌های مجلس

کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی هفته جاری میزبان ۶ وزیر و همچنین تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی هستند.

 ۶ وزیر مهمان این هفته کمیسیون‌های مجلس

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر نفت برای بحث و تبادل نظر درباره نحوه رسیدگی به پرونده‌ها و شکایات واصله در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خواهد رفت.

همچنین قرار است کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی نشستی درباره نحوه اجرای قانون راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران نشست برگزار کند.

وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، سازمان بازرسی کل کشور و مرکز پژوهش‌ها درباره سامانه ملی املاک و اسکان نیز در این کمیسیون حضور خواهند یافت.

در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری، لایحه نظام رتبه بندی معلمان با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی ربط بررسی خواهد شد.

در این حال کمیسیون صنایع و معادن از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای هم اندیشی و استماع برنامه‌ها و عملکرد وزارتخانه دعوت کرده است.

وزیر نیرو نیز جهت ارائه برنامه در خصوص تامین آب شرب کشور به کمیسیون عمران دعوت شده است.

در این هفته همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت هم اندیشی و ارائه برنامه‌های این وزارت خانه میهمان کمیسیون فرهنگی مجلس خواهد بود.

وزیر جهاد کشاورزی به همراه معاونان ذی ربط نیز برای ارائه برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی در خصوص کشت پاییزه سال ۱۴۰۰ و همچنین نحوه تامین نهاده‌های دامی به کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست خواهد رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه