English

سرلشکر باقری:

توسعه قدرت دفاعی اجتناب ناپذیر است/ بعضی دستاوردها را خودمان هم باور نمی کردیم از جمله نقطه زن کردن موشک های بالستیک

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه توسعه قدرت دفاعی برای نظام اسلامی بنا به دلایلی وظیفه قطعی و اجتناب ناپذیر است، گفت: اوامر و تدابیر مکرر فرماندهی کل قوا را در این زمینه دائم شنیده و آویزه گوش قرار داده ایم.

توسعه قدرت دفاعی اجتناب ناپذیر است/ بعضی دستاوردها را خودمان هم باور نمی کردیم از جمله نقطه زن کردن موشک های بالستیک

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری ایران صبح امروز(یکشنبه) در مراسم تکریم و معارفه وزرای سابق و جدید دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت و مجاهدت در نظام اسلامی در دوران حاکمیت اسلام در این سرزمین ارزشمند به ما عنایت فرموده و امیدواریم در این راه ثابت قدم باشیم و اجر و مزد شهیدان را دریافت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه توسعه قدرت دفاعی برای نظام اسلامی بنا با دلایلی وظیفه قطعی و اجتناب ناپذیر است، گفت: اوامر و تدابیر مکرر فرماندهی کل قوا را در این زمینه دائم شنیده و آویزه گوش قرار داده ایم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ضرورت و دلیل دیگر به وجود و توسعه و تشدید تهدیدات بر می‌گردد چون نظام اسلامی در حساس ترین نقطه جهان و در موقعیت زمانی خطیری قرارگرفته است.

باقری با اشاره به اینکه ما در مقایسه با ارتش کشور همسایه عدد بسیار اندکی را در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌دهیم و اعداد اعتبارات نیروهای مسلح ما با هیچ کشوری حتی افغانستان قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: اما نتیجه آن نیز با قابل قیاس به هیچکدام از اینها نیست و اتفاقاتی در دوره های گذشته نیروهای مسلح ایجاد شد که خودمان هم باور نمی کردیم و از آن جمله نقطه زن کردن موشک های بالستیک بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه