English

خاندوزی در صحن علنی:

تمام تلاش خود را برای تامین کسری بودجه از روش های غیر تورم زا به کار خواهم گرفت

وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی گفت:تمام تلاش خود را برای تامین کسری بودجه از روش های غیر تورم زا به کار خواهم گرفت.

تمام تلاش خود را برای تامین کسری بودجه از روش های غیر تورم زا به کار خواهم گرفت

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، سید احسان خاندوزی وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی اظهار داشت: از اعتماد رییس جمهور محترم بخاطر اعتماد به بنده تشکر میکنم.

وی ادامه داد: صدالبته سختی کار و سنگینی بار را می دانم اما به حمدالله با تیم تخصصی بنا داریم که از این سختی گذر کنیم.

وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی گفت: مردم بوی سخن صادقانه و رفتار منزه و غیر کاسبانه را می فهمند.

خاندوزی با بیان اینکه تیم اقتصاد باید در خط مقدم جنگ اقتصادی باشد، گفت: تورم بی سابقه سفره مردم را کوچک کرده است لذا تمام تلاش خود را برای تامین کسری بودجه از روش های غیر تورم زا به کار خواهم گرفت.

خاندوزی گفت: در دهه اخیر دشمنان جمهوری اسلامی عرصه اقتصاد را میدان جنگ علیه ایران تعبیه کردند و خیال دارند با تحریم و فشار ملت ما را وادار به کرنش کنند غافل از آنکه به فرموده مقام معظم رهبری تنها راه غلبه بر دشمنان تکیه بر موازین اقتصاد مقاومتی است.

وی تاکید کرد: وزارت اقتصاد و اموردارایی باید در خط مقدم خنثی‌سازی تحریم قرار گیرد. وزرات اقتصاد و اموردارایی را در دولت سیزدهم با آرایش تحریم‌ناپذیری نوسازی خواهیم کرد. چنانکه رئیس‌جمهور محترم فرمود ما اقتصاد و معیشت مردم را منتظر بیگانگان قرار نخواهیم داد و غیر از تحریم یک‌جانبه آمریکا مسیر‌های جدیدی خواهیم گشود.

وی بیان داشت: ماموریت بلند مدت و اساسی وزارت اقتصاد در دولت سیزدهم اولاً ارتقاء نقش خود این وزارتخانه در تیم اقتصادی دولت است و ثانیاً باز طراحی سیستم‌ها با هدف مقاوم‌سازی مالیه دولت و مانع زدایی از تولید خواهد بود.

خاندوزی اظهارداشت: ما با حذف مجوز‌های زائد، رفع انحصارات و امتیازات ویژه و تحصیل امور گمرکی و مالیاتی مسیری برای مشارکت همه مردم در فرایند تولید و پیش بینی پذیری اقتصاد فراهم می‌کنیم.

وی تصریح کرد: مهمترین اولویت وزارت امور اقتصاد کمک به ثبات اقتصادی و جلوگیری از شکاف بزرگ درآمدی برای خانوار‌ها است چراکه شکاف شکل گرفته سفره مردم را کوچک کرده است اگرچه حل مسئله تورم نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و زمان و مجالی است اما از همان روز اول تمام تلاش خود را برای تامین کسری بودجه از روش‌های غیر تورم زا و مدیریت بازار ارز به کار خواهم بست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه