English

شناخت ظرفیت‌های ایران و برزیل کمک شایانی به گسترش همکاری‌های فی‌مابین می‌کند

رئیس گروه دوستى پارلمانى ایران و برزیل گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه و گسترش مناسبات و همکاری‌های دو کشور تلاش می‌کند.

شناخت ظرفیت‌های ایران و برزیل کمک شایانی به گسترش همکاری‌های فی‌مابین می‌کند

به گزارش خبرگزار موج بنا به اعلام خانه ملت، « احمد نادری » امروز با رومِنیو پرى یرا، دبیر امور بین الملل حزب کارگران برزیل با احمد نادرى، دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس گروه دوستى پارلمانى ایران و برزیل در مجلس شوراى اسلامى در این دیدار با اشاره به سطح تعاملات دو کشور گفت: شناخت ظرفیت‌ها و توانمندى هاى ایران و برزیل نقش مهمى در کمک به افزایش هرچه بیشتر ارتباطات و همکارى هاى فیمابین دارد.

وی در ادامه افزود: گروه دوستى پارلمانى ایران و برزیل در مجلس شوراى اسلامى در جهت کمک به توسعه و گسترش مناسبات دو کشور تلاش مى کند.

«رومِنیو پرى یرا» نیز در این دیدار گفت: گسترش همکارى هاى فیمابین در عرصه هاى مختلف مورد توجه و پیگیرى اعضاى حزب کارگر برزیل قرار دارد.

دبیر امور بین الملل حزب کارگران برزیل همچنین توسعه مناسبات در عرصه هاى مختلف پارلمانى، سیاسى، اقتصادى، صنعتى، پزشکى، علمى - آموزشى و گردشگرى را به نفع مردم دو کشور دانست و خواستار توجه فراوان مسئولان دو کشور به این زمینه‌ها شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه