English

نوروزی:

مردم به خدمت بی منت رئیسی رأی داده اند

نماینده مردم بهارستان در مجلس گفت: مردم به خدمت بی منت رئیسی رأی داده اند، امیدوارم همان طور که در قوه قضائیه موفق بوده اند، در قوه مجریه نیز موفق باشند.

مردم به خدمت بی منت رئیسی رأی داده اند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم بهارستان در مجلس در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه مردم به خدمت بی منت رئیسی رأی داده اند، گفت: امیدوارم همان طور که در قوه قضائیه موفق بوده اند، در قوه مجریه نیز موفق باشند.

وی در تذکری خطاب به رحمانی فضلی وزیر کشور، گفت: بنده ساعت ۳ نصف شب ۲۹ خرداد به شعب رأی گیری مراجعه کردم، هنوز هیئت‌های نظارت و بازرسان شام نخورده بودند. به آقای کولیوند پیام دادم ساعت ۴ صبح برای آنها شام آوردند، این تبعیض بین هیئت های نظارت و اجرایی درست نیست.

این نماینده مجلس در تذکری به هیئت نظارت مرکزی، گفت: نباید افرادی را که در شهرها و روستاهای زیر ۲۰۰ هزار نفر رد صلاحیت شده بودند تأیید صلاحیت می کردید، این افراد از طرف ناجا، واجا و حراست ها رد صلاحیت شده بودند.

نوروزی تصریح کرد: هیئت نظارت مرکزی تهران مجوز شمارش مجدد آرای شوراهای شهر و روستای برخی شعب را داده است که با شمارش مجدد قطعا ترکیب آراء تغییر خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی