English

امیر حیدری:

یکی از دغدغه‌ های مهم ما واگذاری منازل شخصی به کارکنان نزاجا است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یکی از دغدغه‌های مهم ما واگذاری منازل شخصی به کارکنان نزاجا است.

یکی از دغدغه‌ های مهم ما واگذاری منازل شخصی به کارکنان نزاجا است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاح ۲۲ واحد از خانه‌های سازمانی مهر ولایت یک در کوی سازمانی شهید سرلشکر فلاحی، بیان کرد: ارتقاء منزلت اجتماعی کارکنان شریف، از جمله اهداف مقدس نیروی زمینی ارتش محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء منزلت اجتماعی کارکنان نزاجا از مولفه‌های مهم در این نیرو است خاطر نشان کرد: یکی از این مؤلفه‌ها منازل سازمانی است که کارکنان در طول خدمت مقدس خود از آن بهره مند خواهند شد.

امیر سرتیپ حیدری تاکید کرد: با توجه به جمعیت نیروی زمینی متأسفانه منازل سازمانی پاسخگوی تمامی کارکنان نبوده است، اما در یک اقدام جهادی و عنایت ویژه فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله تعالی) و حمایت امیر فرماندهی کل ارتش، کلنگ احداث ۲۳ هزار باب منازل سازمانی در نیروی زمینی ارتش به زمین زده شد که تا امروز تقریبا بالغ بر ده هزار واحد در حال احداث و بخش زیادی از این طرح در حال واگذاری است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه واحد‌های جدید به کارکنان مستحق دریافت منازل سازمانی واگذار می‌شود خاطرنشان کرد: کلنگ ساخت ۶۰۰ واحد منازل سازمانی در تهران به زمین زده شد و امروز شصت و نهمین واحد مسکونی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و با لطف خداوند، در سال جاری و سال آینده واحد‌های دیگری تکمیل و واگذار خواهد شد.

امیر حیدری در ادامه با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) که فرمودند بایستی کارکنانی که وارد نیروی زمینی ارتش می‌شوند اطمینان داشته باشند پس از پایان خدمت صاحب یک باب منزل شخصی شوند، تصریح کرد: دغدغه مهم ما واگذاری منازل شخصی به کارکنان است و در این راستا طرح‌ها و برنامه‌های مدونی در دستور کار خود قرار داده ایم. اولویت در این طرح‌ها باکارکنان بالای ۲۵ سال خدمت است و منازلی با شرایط بسیار آسان به این کارکنان شریف واگذار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه