English

جمالی‌نوبندگانی در گفتگو با خبرگزاری موج:

انتخابات یک حق و وظیفه شهروندی است/ شور انتخاباتی در فضای مجازی مشهود بود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفت: انتخابات یک حق و وظیفه شهروندی است و مردم شریف ایران رشید هستند و فریب توطئه دشمنان علیه صندوق رأی را نخواهند خورد.

انتخابات یک حق و وظیفه شهروندی است/ شور انتخاباتی در فضای مجازی مشهود بود

محمدجواد جمالی‌نوبندگانی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی در روز جمعه را یک ضرورت انکار ناپذیر دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک حرکت مردمی در قرن اخیر بود که فقط 50 روز پس از پیروزی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی مردم پای صندق‌های رأی رفتند.

 وی با یادآوری این نکته که تاکنون بیش از 40 انتخابات مختلف کشور برگزار شده، افزود: با توجه به ماهیت انقلاب اسلامی ملت ایران همواره از سوی استکبار مورد تهدید بوده و تنگناهای زیادی را برای این مردم ایجاد کرده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم با تصریح اینکه مردم ما همیشه در تنگناها ایستادگی کردند، گفت: تحریم‌های سنگین همه جانبه و هوشمند دشمن که با پیوست جنگ روانی همراه شد، به اعتراف ترامپ و تحلیلگران دنیا، کمر هر کشور دیگری را شکسته بود، اما ملت ایران در مقابل آن مقاومت کرد.

جمالی‌نوبندگانی تأکید کرد: بخش مهمی از این فشارها قابل مدیریت بود و مدیران دولت می‌توانستند در این عرصه بهتر عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران بانیان تحریم که اجازه ورود دارو برای بیماران سرطانی و کودکان پروانه‌ای را ندادند و حتی در شرایط سخت واکسن را هم برای این ملت تحریم کردند، فراموش نخواهند کرد و اینکه امروز اینها از رسانه‌های فارسی زبان خود پروژه تحریم انتخابات را پیگیری می‌کنند، برای این مردم قابل پذیرش نیست.

نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران رشید هستند و فریب توطئه دشمنان را نخواهند خورد، گفت: مسائل و مشکلات قابل انکار نیستند، اما انتخابات یک حق و وظیفه شهروندی است. باید همگی پای صندوق رأی حاضر شویم و بنا به کاندیدای مورد نظر رأی بدهیم.

جمالی‌نوبندگانی اضافه کرد: موانعی سر راه فضای پرشور انتخابات امسال وجود داشت. اپیدمی بیماری کرونا و ارجحیت سلامت مردم، نگذاشت حال و هوای انتخابات مانند دوره‌های قبل در کشور شکل بگیرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم ادامه داد: اینکه تجمعات پرشور خیابانی و ورزشگاهی در این دوره از انتخابات اتفاق نیفتاد امری طبیعی است. خوشبختانه ستادهای مردمی در ایجاد فضای انتخاباتی تلاش‌های زیادی صورت دادند. به خصوص در فضای مجازی و توانستند شور انتخاباتی و معرفی کاندیداهای انتخاباتی را دربستر مجازی به جامعه ارائه دهند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه کرونا هم در کشور خوب مدیریت شده و تجمعات همراه با پروتکل‌های سلامت برگزار شدند، لذا نباید به خاطر ترس از بیماری صندوق رأی را رها کنیم.

جمالی‌نوبندگانی با تأکید براینکه مردم ایران ممکن است از بعضی تصمیم‌ها ناراحت باشند، اما وطن و انقلاب خود را دوست دارند، گفت: این مردم به کسانی که سر در آخور انگلیس، آمریکا و آل سعود دارند و این روزها کمپین‌های ضد صندوق رأی را پیگیری می‌کنند، آری نخواهند گفت. چرا که برای سرنوشت کشورشان ارزش قائل هستند.

وی با تصریح اینکه ملت رشید ایران می‌دانند قهر با صندوق رأی حلال مشکلات نیست، خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچگاه برای دشمنان قابل پیشبینی نبوده و همیشه در بزنگاه‌های کشور نقش بی‌بدیل خود را ایفا کرده و قطعا جمعه 28 خرداد یکی از این روزها خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه