English

آیت الله رئیسی:

توقع مردم از مناظرات ارائه برنامه است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: توقع مردم از مناظرات ارائه برنامه است و ان شاالله با اراده مردم شرایط به نفع مردم تغییر کند.

توقع مردم از مناظرات ارائه برنامه است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج،  آیت الله سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به صداوسیما در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توقع مردم از مناظرات ارائه برنامه است و ان شاالله با اراده مردم شرایط به نفع مردم تغییر کند.

 وی گفت: رقیب من علاوه بر فساد و ناکارآمدی، بداخلاقی‌های سیاسی نیز خواهد بود.

رئیسی گفت: در مناظره قبل، بداخلاقی‌هایی شد و تهمت هایی به بنده زده شد و من گفتم اگر مشکلات مردم با توهین به من حل می‌شود، عیبی ندارد.

وی تاکید کرد: در دوره قبل انتخابات هم در سالن مناظره متلک‌گویی و سخنان ناروا مطرح شد اما آیا مشکلات مردم حل شد؟

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: کمیته تبلیغات 5 دقیقه برای من وقت گذاشته است اما من از این 5 دقیقه استفاده نخواهم کرد و پاسخ را بر عهده مردم که بسیار خوب پاسخ دادند و بعد از این هم پاسخ خواهند داد، می گذارم.

رئیسی گفت: آذری های عزیز آذربایجان، زنجان، اردبیل و جای جای استان های ترک نشین کشور بسیار بنده را مورد لطف و محبت خود قرار دادند و بسیار تماس گرفتند و پیام دادند. از مهر و محبتشان صمیمانه تشکر می کنم. این محبت همواره بوده و به لطف خداوند متعال همواره هست ان شاءالله.

وی در پایان تاکید کرد:  امیدوارم اخلاق انتخاباتی، سیاسی و شئونات در حد کسانی که می خواهند در کسوت ریاست جمهوری و کسوت کاندیدای ریاست جمهوری حاضر شوند، رعایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه