English

سرلشکر صفوی:

سپاه و ارتش، نماد قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران هستند

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت:ارتش نگهبان ملت و حافظ اساس استقلال کشور است و سپاه و ارتش ، نماد قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران هستند.

سپاه و ارتش، نماد قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران هستند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی فرا رسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهان و  پرسنل ارتش تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

یکی از بر جسته ترین اقدامات و دور اندیشی‌ها و ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی، نام گذاری این روز به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی است ، که نشان از اهمیت و جایگاه خاص ارتش در نظام جمهوری اسلامی ایران و دفاع از کشور داردواین اقدام مبارک حضرت امام (ره)  به مرور زمان و در حوادث و برهه های حساس انقلاب بویژه در امتحان بزرگ هشت ساله دفاع مقدس جلوه‌ای نو از ارتشی انقلابی و اسلامی را  در اذهان ملت بزرگ ایران نوید داد.

از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم افزایی قدرت میان ارتش دلاور و سپاه سلحشور است و استراتژِی هماهنگی مابین نیروهای مسلح علاوه بر آنکه باعث بروز هم افزایی قدرت و تاثیر گذاری این دو نیروی انقلابی بر یکدیگر گردیده موجبات گسترش آمادگی‌های دفاعی کشور  و عمق بخشی برای دفاع همه جانبه را فراهم میسازد.

ارتش نگهبان ملت و حافظ اساس استقلال کشور است  و سپاه و ارتش ، نماد قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران هستند و بی شک  دشمنان ملت و انقلاب کشور عزیزمان ایران از وجود ارتشی مقتدر و سپاهی نیرومند  بیش از پیش نگران هستند  .

همکاری ، هماهنگی و توسعه مناسبات مابین ارتش دلاور و سپاه سلحشور در همه سطوح  باعث هم افزایی قدرت و تاثیر گذاری این دو نیروی انقلابی بر یکدیگر  و گسترش آمادگی های دفاعی  کشور در برابر دشمنان و زیاده خواهان  خواهد شد و موجبات رضایت امام امت و فرمانده معظم کل قوا را فراهم خواهد کرد و این اتحاد استراتژیک و پیوند پایدار از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با دارابودن نیروی زمینی قدرتمند ، نیروی هوایی وفادار به اسلام و وطن  و نیروی دریایی مقتدر وتلاشگر  و همچنین نیروی پدافند هوایی  هوشمند و هوشیار ، همواره در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منشاء خدمات بسیاری گردیده است  و بزرگترین حماسه تاریخ  ارتش جمهوری اسلامی ایران  در پیروزیهای غرور آفرین  برابر ارتش بعث عراق در عملیاتهای مختلف دفاع مقدس نمایان گردید.

نگاه به آینده و ساختن آینده در کنار افزایش توان دفاعی و قدرت بازدارندگی موثر برای ارتش جمهوری اسلامی ایران یک اصل است ، جنگ های آینده جنگ های فن آورانه  و تکنولوژی محور است  و تلاش ارتش جمهوری اسلامی ایران  در مجهز شدن به تکنولوژی های نوین و دسترسی به علوم و فن آوری ها  ، تبدیل شدن به قدرت منطقه ای در سطح ارتش های منطقه قابل تقدیر است و امروز بیش از گذشته توسعه توان رزمی و دفاعی و تلاش برای افزایش قدرت بازدارندگی ناشی از توان سخت افزاری در کنار بصیرت انقلابی و دینی مورد انتظار فرماندهی معظم کل قوا از نیروهای مسلح انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب با تبریک فرا رسیدن 29 فروردین ماه ، روز ارتش  جمهوری اسلامی ایران ، این روز را به جنابعالی ،فرماندهان و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی تبریک می گویم و برای آن فرمانده مومن ،خردمندو شجاع ،سربلندی و عاقبت بخیری تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد سلیمانی

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی