English

نقدعلی در صحن علنی مطرح کرد:

احتکار مرغ دولتی توسط واحدای مرغداری

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: ۳۴۶۰ واحد مرغداری در سطح کشور نهاده‌های دامی را با وجود آنکه این نهاده با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد شده است را دریافت کرده‌اند اما از تحویل مرغ کشتارشده به بازار خودداری کرده اند.

احتکار مرغ دولتی توسط واحدای مرغداری

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه ۱۷ فروردین در جلسه علنی مجلس و بعد از قرائت گزارش کمیسیون کشاورزی درباره توزیع نهاده‌های دامی اظهار داشت: حمایت از تولیدات دامی و کشاورزی همواره در دستورکار کمیسیون کشاورزی بوده است، اما وقتی برای بررسی وضعیت واردات نهاده‌های دامی به گمرک بندرعباس رفتیم متوجه شدیم که بخش عمده اضطرار توزیع نهاده‌های دامی مربوط به عدم ایفای وظایف وزارت صمت است.

وی افزود: روز گذشته در جلسه کمیسیون کشاورزی اعلام شد که ۳۴۶۰ واحد مرغداری در سطح کشور نهاده‌های دامی را با وجود آنکه این نهاده با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد شده است را دریافت کرده‌اند اما از تحویل مرغ کشتارشده به بازار خودداری کرده و یا احتکار کرده اند. 

نماینده خمینی‌شهر در مجلس تصریح کرد: وزارت صمت، ستاد تنظیم بازار و یا سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف‌ کننده بخشی از تصمیم‌گیرندگان درباره بازار مرغ و توزیع آن هستند، به همین دلیل وزارت صمت باید در کنار وزارت جهاد پاسخگوی وضعیت به وجود آمده در موضوع مرغ باشد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه