English

وزیر اطلاعات:

کارکنان وزارت اطلاعات لحظه‌ای از انجام وظایف خویش درنگ نخواهند کرد

وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت فرارسیدن سال نو گفت: نوروز باستانی که میراثی گرانبها از نیاکان ماست، ریشه و سبقه‌ی تاریخی افتخار آمیز و پرفراز و نشیب میهن عزیزمان را یادآوری می‌کند و موجب تقویت امید و غرور ملی‌مان می‌گردد.

کارکنان وزارت اطلاعات لحظه‌ای از انجام وظایف خویش درنگ نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری موج، در پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات به مناسبت سال جدید با شادباش صمیمانه فرا رسیدن عید فرخنده‌ی نوروز باستانی آمده است:

نوروز باستانی که میراثی گرانبها از نیاکان ماست، ریشه و سبقه‌ی تاریخی افتخار آمیز و پرفراز و نشیب میهن عزیزمان را یادآوری می‌کند و موجب تقویت امید و غرور ملی‌مان می‌گردد.

و بهار پیام آور رویش و خیزش طبیعتی است که سرزمین و جامعه‌ی بزرگ ایران سربلند را به هیجان و انگیزش وامیدارد و این چرخه را در نوآرایی، مستمر و مکرر می‌سازد، تپش‌های نزدیک سال نو طاقت لحظه‌ها را می‌کاهد و بیقراری جان‌ها را می‌افزاید و فراخوانی پر شتاب به رایحه‌ی رهایی بخش همدلی می‌دهد.

عید نوروز مظهر هویت ملّی ما ایرانیان و انسجام قدرتمند و خود انگیخته‌ی اجتماعی است.

نوروز در ایران، تبلور بازسازی اراده جمعی برای بهتر زیستن و نواندیشی تحت لوای انقلاب باشکوه اسلامی است.

آغازین روزهای بهار امسال قرین ارزش‌های معنوی و تعمیق ایمان در ماه شعبان المعظم منتصب به نبی مکرم اسلام (صلوات الله علیه) و ولادت باسعادت حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و هفته‌ی سربازان گمنام آن حضرت را به فال نیک گرفته و در این ایام نورانی، صحت، سربلندی و امنیتی پایدار را برای مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی در پرتو سلامت و سرافرازی خواستارم.

یقیناً کارکنان مؤمن و فداکار وزارت اطلاعات در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، تمامی مساعی و کوشش خویش را در جهت آسایش و امنیت پایدار شما مردم عزیز بکار بسته و لحظه‌ای از انجام وظایف الهی و خطیر خویش درنگ نخواهند نمود.

اینجاب ضمن آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری (حفظه الله)، با درود بیکران به روح بلند حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه)، ادای احترام به ارواح طیبه‌ی پاک شهدای عزیزمان و اظهار همدردی با بازماندگان هموطنانی که اینک در سرای باقی آرمیده‌اند و همچنین آرزوی ریشه‌کن شدن ویروس کرونا، از درگاه خالق بی‌همتای زیبایی‌ها، سالی خوش و سرشار از موفقیت، توام با سلامتی و شادکامی برای آحاد ملّت شریف ایران مسئلت می‌نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی