English

لطفی در نشست خبری:

یوم الله ٢٢بهمن یک پدیده استثنایی در جهان است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: یوم الله تاریخ ساز ۲۲ بهمن یک پدیده استثنایی در جهان و نه به عنوان جشن صرف متعارف بلکه تجدید عهد و آمادگی برای صیانت از انقلاب اسلامی است.

یوم الله ٢٢بهمن یک پدیده استثنایی در جهان است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری که صبح امروز در محل این شورا برگزار شد، ضمن تبریک بمناسب ایام دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: بزرگداشت دهه فجر یعنی یوم الله تاریخ ٢٢بهمن یک مراسم نمادین نیست بلکه یک پدیده کاملا استثنایی در همه اقشار است.

وی ادامه داد: دهه فجر اثار و برکات بسیار زیادی در سالهای قبل داشت وانشالله در اینده هم خواهد داشت.

لطفی گفت: ٤٢سال انواع فتنه، جنگ نرم و جنگ سخت برای براندازی این نظام انجام شد اما جمهوری اسلامی مقتدر ماند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مراسم امسال به دلیل پدیده کرونا با سال‌های گذشته متفاوت است. ملت دشمن شناس ایران واقف است که یوم الله تاریخ ساز ۲۲ بهمن یک پدیده استثنایی در جهان و نه به عنوان جشن صرف متعارف بلکه تجدید عهد و آمادگی برای صیانت از انقلاب اسلامی است.

لطفی ادامه داد: در مقایسه با سال‌های گذشته و در همه عرصه‌ها انقلاب اسلامی همچون کوه ایستاده است. امروز به نام بسیج فداکار و مدافعان سلامت نامگذاری شده که رزمایش سراسری کمک‌های مومنانه انجام می‌شود. ۲۱ بهمن به نام سپهبد شهید سلیمانی است. روز ۲۲ بهمن و عید بزرگ ایران اسلامی با عظمت و اقتدار در سال کرونایی خواهد بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ۲۱ بهمن در بارگاه حضرت معصومه (س)، نورافشانی ۳۰ مرکز استان در شامگاه ۲۲ بهمن و همزمان با نورافشانی پویش بانگ تکبیر انقلاب اسلامی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه همه کشور‌ها گرفتار ویروس کووید ۱۹ هستند، ادامه داد: در این سال نباید از برنامه‌های یوم الله ۲۲ بهمن در کشور‌های دیگر غفلت کرد، در نتیجه در ۶۳ کشور رایزنی فرهنگی صورت گرفته تا هر چه شکوهمند این عید ملی برگزار و به جهانیان معرفی شود. 

لطفی ضمن اشاره به اینکه امسال به دلیل کرونا فراخوانی برای تجمع و راهپیمایی برای ۲۲ بهمن سال ۹۹ نداریم و نخواهیم داشت، تاکید کرد: امسال با محوریت مساجد از ظرفیت خودرو‌های شخصی و موتوری با نهاد‌های تزیینی در مسیر‌های راهپیمایی استفاده می‌کنیم و این تصمیم جمعی مسئولان و مردم در نظرسنجی اتخاذ شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به راه‌پیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ در بستر فضای مجازی گفت: امسال ملت ایران می‌توانند در این حرکت عظیم شرکت کنند. از برترین‌هایی که عکس تزیین خودرو و پرچم را برای ما ارسال کنند تحلیل می‌شود. 

وی اظهار کرد: در راه‌پیمایی خودرویی و موتوری امسال بعد از طی مسیر‌های اعلام شده بدون تجمع مردمی، سخنرانی از رسانه ملی پخش خواهد شد. در شهر تهران نیز مراسم ویژه از برج آزادی از طریق رادیو انقلاب پخش می‌شود. همچنین ۱۰ صبح یوم الله ۲۲ بهمن آغاز برنامه‌های سال جاری شروع خواهد شد.

لطفی با بیان اینکه مسیر‌های ویژه برای خودرو و موتور در سراسر کشور مشخص شده است، توضیح داد: از بین مسیر‌های ۱۲ گانه مشخص شده در تهران یک مسیر اصلی مشخصا برای موتور و دوچرخه و ۲ مسیر ویژه برای خودرو‌های خانوادگی تعیین شده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای رعایت سلامت محور بودن مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال، حرکت در مسیر‌های خودرویی اغلب خانوادگی است و شهروندان تهرانی می‌توانند در این مسیر‌ها به سمت میدان آزادی در حرکت باشند. 

وی ضمن معرفی سخنرانان مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در مراکز استان بیان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا آیین یوم الله ۲۲ بهمن از بستر صدا و سیما و فضای مجازی در سراسر کشور پخش خواهد شد. در تهران نیز با رعایت دستورالعمل بهداشتی از محضر رئیس جمهور برای سخنرانی دعوت به عمل آمده است تا به عنوان سخنران ویژه در میدان آزادی شرکت کنند. اگر نپذیرفتند و تصمیم گرفتند از رسانه ملی با مردم شریف ایران سخن بگوید فارغ از هر گونه حاشیه همراه خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی