English

موافقت نمایندگان با ثبت پرداخت ‌های حمایتی در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه

با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیه پرداخت‌های حمایتی در سامانه «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» ثبت و ساماندهی می شود.

موافقت نمایندگان با ثبت پرداخت ‌های حمایتی در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه

به گزارش خبرگزاری موج، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جزئیات طرح احکام کلی بودجه ۱۴۰۰ با جزء ۳ بند «الف» ماده واحده این طرح موافقت کردند.

بر اساس این مصوبه، کلیه پرداخت‌های حمایتی از محل بودجه عمومی باید در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه کد شناسه ثبت و ساماندهی شود.

عبدالرضا مصری در این باره، گفت: قانون باید جامع و مانع و از هر گونه تفسیری مبرا باشد.

وی بیان کرد: بر اساس بند «هـ» تبصره ۱۷ قانون بودجه سال ۹۹، کلیه دستگاه‌های موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه از جمله نهادهای عمومی غیردولتی و بنیادها که به هر شکلی از اقشار آسیب‌پذیر حمایت می‌کنند، مکلف هستند که همه کمک‌ها و حمایت‌های خود را با کد ملی فرد دریافت‌کننده در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از آنجایی که هدف ما از اصلاح ساختار بودجه، ساماندهی منابع و هزینه‌ها است، کلمه «ثبت» باید در ابتدای این جزء قرار گیرد و نهادهایی مانند کمیته امداد امام(ره) هم باید کمک‌ها و حمایت‌های خود را با کد ملی فرد دریافت‌کننده در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کنند که این اقدام در راستای تحقق شفافیت است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تائید این ابهام، گفت: بودجه عمومی کشور باید ثبت و ساماندهی شود و هیچ‌گونه شکی وجود ندارد که همه بودجه دولت و همچنین پرداخت‌های حمایتی از محل بودجه عمومی کشور باید ثبت و ساماندهی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی