English

نقدعلی در گفتگو با خبرگزاری موج مطرح کرد:

اسلام ستیزی به بهانه آزادی بیان!/ آمریکا پشت پرده اهانت به پیامبر اکرم(ص) است

نماینده مردم خمینی شهر اسلام ستیزی را پروژه ای شکست خورده دانست و گفت: توهین به مقدسات را هرگز نمی توان در محدوده آزادی اندیشه و بیان پذیرفت.

اسلام ستیزی به بهانه آزادی بیان!/ آمریکا پشت پرده اهانت به پیامبر اکرم(ص) است

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در واکنش به توهین رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، اظهار داشت: اهانت مکرون نشان داد که اروپا از افزایش اسلام خواهی در جهان هراس دارد.

وی ادامه داد:  کلیپ هایی که با نام حضرت محمد(ص) در فضای مجازی منتشر می شود نشان دهنده رشد اسلام خواهی در کشورهای جهان حتی در کشورهای غربی است.

نقدعلی با بیان اینکه دین ستیزی یکی از سناریوهایی است که بعد از اسلام ستیزی در حال شکل گیری است، تصریح کرد: مکرون  به عنوان مُهره صهیونیست‌ها در جهان وارد عرصه مقابله با تفکر ادیان شده است؛ واتیکان نیز باید نسبت به این هتک حرمت واکنش نشان دهد چرا که ممکن است به حضرت مسیح هم توهین شود و طبق قانون فرانسه اشکالی نخواهد داشت و به نام آزادی از این توهین عبور می‌کنند در صورتی که توهین به ادیان، توهین به خدا است و قابل بخشش نیست.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: پشت پرده این اهانت ها سیاست های شیطانی صهیونیسم و آمریکاست تا اسلام را در اذهان عمومی بد جلوه دهند.

نقدعلی اظهار کرد: دستگاه دیپلماسی نیز باید شدیدترین رفتار را در قبال توهین رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم (ص)، اتخاذ کند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه اسلام ستیزی پروژه شکست خورده ای است ، تصریح کرد: توهین به مقدسات و ارزش های اسلامی را هرگز نمی توان در محدوده آزادی اندیشه و بیان پذیرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه