English

سرلشکر موسوی:

احترام به تمامیت ارضی کشور‌ها از اصول شناخته شده ماست

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: احترام به تمامیت ارضی کشور‌ها و حفظ مرز‌های رسمی بین المللی از اصول شناخته شده ماست و تغییر در آن‌ها را تحمل نخواهیم کرد و با آن مخالفت داشته و داریم.

احترام به تمامیت ارضی کشور‌ها از اصول شناخته شده ماست

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در بازدید و بررسی وضعیت آمادگی پدافند هوایی، با تأکید بر حفظ امنیت مردم به ویژه مرزنشینان گفت: یگان‌های پدافند هوایی در منطقه شمالغرب تقویت شده و در صورت نیاز اضافه هم خواهند شد، آرامش مردم برای ما دارای اهمیت ویژه است.

امیر سرلشکر موسوی تأکید کرد: احترام به تمامیت ارضی کشور‌ها و حفظ مرز‌های رسمی بین المللی از اصول شناخته شده ماست و تغییر در آن‌ها را تحمل نخواهیم کرد و با آن مخالفت داشته و داریم.

وی در مورد حضور عناصر تکفیری گفت: تروریست‌های تکفیری، داعش و صهیونیست ها، عناصری مطرود در همه عالم هستند و حضور آن‌ها در هر کجا باعث ایجاد تنفر و نا امنی است. نیرو‌های ما همانطور که بار‌ها اثبات کرده اند با حضور این عناصر در نزدیکی مرز‌های خود با شدّت و بی اغماض برخورد خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی دستوراتی جهت تقویت یگان‌های پدافند هوایی در منطقه به نیرو‌های پدافند ارتش و سپاه و نیروی هوایی ارتش صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه