English

دوره خدمت سربازی ۲۴ ماه شد

طبق اطلاعیه جدید ستادکل نیروهای مسلح دوره خدمت سربازی در مناطق عادی ۲۴ ماه شد.

دوره خدمت سربازی ۲۴ ماه شد

به گزارش خبرگزاری موج، اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای، متناسب‌سازی مدت خدمت دوره ضرورت در مناطق گوناگون خدمتی برای کارکنان وظیفه بومی و غیربومی را اعلام کرد.

در این اطلاعیه که با رویکرد کاهش خدمت سربازی در مناطق امنیتی درگیری و عملیاتی و افزایش خدمت در مناطق عادی و برخوردار صادر شده، آمده است:

۱- مدت خدمت کارکنان وظیفه غیربومی:

- مناطق امنیتی درگیر و جزایر طرح نازعات به مدت ۱۷ ماه.

- مناطق عملیاتی و امنیتی غیردرگیر، محروم و بد آب و هوا، مرزی و سایر جزایر خلیج فارس ۱۸ ماه و مناطق عادی ۲۱ ماه خواهد بود.

۲- مدت خدمت کارکنان وظیفه بومی:

- در مناطق امنیتی درگیر و جزایر نازعات به مدت ۱۷ ماه.

- در مناطق عملیاتی و امنیتی غیر درگیر، محروم و بد آب و هوا، مرزی و سایر جزایر خلیج فارس ۲۱ ماه و در مناطق عادی ۲۴ ماه خواهد بود.

۳- مدت خدمت کارکنان وظیفه بومی و غیربومی شاغل در یگان‌های حفاظت دستگاه‌های دولتی از جمله سازمان زندان‌ها، وزارت اطلاعات، قوه قضائیه، انرژی اتمی، سازمان شیلات نیز به تناسب منطقه‌ای که در آن خدمت می‌نمایند همانند کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خواهد بود.

۴- مدت خدمت برای مشمولین امریه دار که در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی خدمت می‌نمایند کماکان ۲۴ ماه خواهد بود.

۵- مطابق مقررات ابلاغی، کلیه کارکنان وظیفه‌ای که فاصله شهر یا روستای محل سکونت تا محل خدمت آنان بیش از ۵۰ کیلومتر باشد غیربومی و کمتر از ۵۰ کیلومتر بومی محسوب می‌گردند.

۶- این مقررات برای مشمولین وظیفه اعزامی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱ به بعد اجرا می‌گردد و مدت خدمت کارکنان وظیفه حین خدمت و کلیه مشمولین وظیفه‌ای که در آبان‌ماه سال ۱۳۹۹ به خدمت اعزام شوند در شمول مقررات قبلی خواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی