English

امیر خانزادی:

صلح و امنیت پایدار بزرگترین دستاورد تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: صلح و امنیت پایدار بزرگترین دست آورد تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور است که منتخب، نماینده و مظهر قدرت و اقتدار ملت هستند.

صلح و امنیت پایدار بزرگترین دستاورد تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی از کارکنان و برگزارکنندگان نیروی دریایی در رزمایش ذوالفقار ارتش تقدیر کرد.

متن تقدیر بدین شرح است:

سلام علیکم

صلح و امنیت پایدار بزرگترین دست آورد تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور است که منتخب، نماینده و مظهر قدرت و اقتدار ملت هستند.

رزمایش نماد و نمایش بخشی از این اقتدار و توانایی برای حفظ و تحکیم صلح و برقراری امنیت است.

اجرای موفق رزمایش بزرگ ذوالفقار ٩٩ ارتش ج. ا. ایران با محوریت دریا و نیروی دریایی، مرهون تلاش و مجاهدت بهترین فرزندان ایران اسلامی است؛ مردانی که قادرند حرفه‌ای ترین کارها را در ساحل، دریا و آسمان انجام دهند.

ایران اسلامی با وجود این مردان رشید و دریادل، برای همیشه از گزند دشمنی‌ها در امان خواهد بود، چراکه سپید پوشان نیروی دریایی برای حراست از آب و خاک این کشور، مردانه و با بصیرت دینی و سیاسی در صف مجاهدت ایستاده‌اند.

اینجانب به عنوان فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به وجود تک، تک شما عزیزان که با دقت و همت، طرح ریزی، هدایت، کنترل و اجرای دقیق مراحل مختلف این رزمایش بزرگ را رقم زدید و غرور و حماسه آفریدید افتخار نموده و سلامتی و سعادت خانواده بزرگ نیروی دریایی راهبردی ارتش ج. ا. ایران را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش

دریادار حسین خانزادی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه