English

امیر شعبانیان:

از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات به بازنشستگان فروگذار نخواهیم کرد

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: در راستای تکریم و منزلت هر چه بیشتر بازنشستگان و ارائه خدمات به این قشر شریف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات به بازنشستگان فروگذار نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با حضور در آیین کلنگ زنی پروژه بزرگ اداری رفاهی ویژه بازنشستگان وزارت دفاع گفت: این پروژه با زمینی به مساحت تقریبی ۱۵۶۲ متر مربع در ناحیه ۵ منطقه ۷ شهرداری تهران واقع شده و با تراکم بنای ۵۰۰۰ مترمربع در ۸ طبقه که سازه آن بتونی است، ساخته خواهد شد.

وی با تبریک ۲۵ مردادماه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، هدف از اجرای این پروژه را آسایش و دسترسی بازنشستگان وزارت دفاع اعلام کرد و افزود: دو طبقه از این مجتمع با واحدهای ۲۱ و ۳۵ متری برای رفاه و آسایش عزیزان بازنشسته وزارت دفاع که از دیگر استان‌ها به تهران آمده و یا برای انجام و پیگیری امور اداری و مسائل کاری به ستاد وزارت مراجعت می‌کنند، است.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: این مجتمع با به روز ترین امکانات و در فضایی کاملاً استاندارد دارای ۱۶ واحد اقامتی، ۱۰ واحد اداری، سالن اجتماعات با گنجایش ۲۵۰ نفر برای گردهمایی و ضیافت‌های بازنشستگان وزارت دفاع است.

امیر شعبانیان با بیان اینکه در راستای تکریم و منزلت هر چه بیشتر بازنشستگان و ارائه خدمات به این قشر شریف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، افزود: امیدواریم مراحل ساخت این مجتمع به سرعت به پایان رسیده و شاهد گردهمایی‌های همرزمان سال‌های جهاد و شهادت بوده تا بتوانیم به عنوان خادم، خدمتگزاران شایسته‌ ای باشیم.

گفتنی است، سردار اردستانی رئیس کانون بازنشستگان وزارت دفاع، در ابتدای آیین کلنگ زنی ساختمان کانون بازنشستگان وزارت دفاع که جمعی از رؤسای سابق این کانون و مدیران و پیشکسوتان نیروهای مسلح نیز حضور داشتند، ضمن تشریح اقدامات و خدمات مهم کانون بازنشستگان وزارت دفاع به تشریح چگونگی ساخت این پروژه پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی