English

امیر سیاری:

نیروهای مسلح آمادگی کامل دارند که با هر تهدیدی که متوجه مردم باشد مقابله کنند

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: همه نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارند که با هر تهدیدی که متوجه مردم باشد مقابله کنند.

نیروهای مسلح آمادگی کامل دارند که با هر تهدیدی که متوجه مردم باشد مقابله کنند

به گزارش خبرگزاری موج،  امیر دریادار حبیب‌ الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز با حضور در دانشگاه علوم پزشکی ارتش از سامانه‌های متحرک درمانی و انتقال بیمار و کارگاه تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده و سالن مدیریت بحران اداره بهداشت، امداد درمان و آموزش پزشکی ارتش که در این دانشگاه تعبیه شده، بازدید کرد.

در این مراسم همچنین محمدرضا شانه ساز معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور نیز حضور یافت.

امیر سیاری در این آئین طی سخنانی اظهار داشت: اقدامات گسترده ای در جهت مبارزه با شیوع بیماری کرونا در سطح ارتش از شروع بیماری تا کنون انجام شده و بهترین شرایط در محیط‌های ارتش وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه امروز وضعیت بسیار خوبی در ارتش حاکم است و امید داریم از این هم بهتر شود افزود: ارتش با قدرت برای خدمت به مردم و مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده و خدمات بهداشتی و درمانی بسیار خوبی به مردم ارائه کرده است، البته این خدمات همچنان ادامه دارد و نیروهای مسلح با تمام توان به میدان آمده اند تا باری از دوش مردم بردارند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به خدمات دانشگاه علوم پزشکی ارتش گفت: این دانشگاه وظیفه خطیری در تربیت کادر درمانی و بهداشتی برای ارائه خدمت به ارتش و جامعه دارد.

امیر سیاری با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح برای دفاع از کشور گفت: همه نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارند که با هر تهدیدی که متوجه مردم باشد مقابله کنند، بخش بهداشت و درمان ارتش نیز در آمادگی کامل قرار دارد تا به ارائه خدمات به ارتش و مردم بپردازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه