English

سردار حق طلب:

دفاع مقدس فرصتی ایجاد کرد که ما برای مخاطرات احتمالی آمادگی پیدا کنیم

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران را تا سال ها بیمه کرد و فرصتی ایجاد کرد که ما برای مخاطرات احتمالی آمادگی پیدا کنیم.

دفاع مقدس فرصتی ایجاد کرد که ما برای مخاطرات احتمالی آمادگی پیدا کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حق طلب، دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در نشست خبری که امروز (سه شنبه) برگزار شد گفت: مقام معظم رهبری حیات انقلاب اسلامی را مدیون دفاع مقدس می دانند و در هر حوزه ای که به پیشرفت رسیده ایم مانند عرصه دفاعی نتیجه همین روحیه و فرهنگ دفاع مقدس است.

وی افزود: دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران را تا سال ها بیمه کرد و فرصتی ایجاد کرد که ما برای مخاطرات احتمالی آمادگی پیدا کنیم.

سردار حق طلب با اشاره به برنامه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: برنامه های ما در چهار محور برنامه ریزی شده که در محور اول به دنبال بازگویی نقش نیروهای شرکت کننده در دفاع مقدس هستیم. در این زمینه نیروهای به بازگویی نقش آفرینی های خود در دفاع مقدس و بعد از آن می پردازند.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقایسه توانمندی های دفاعی امروز نیروهای مسلح با دوران جنگ تحمیلی را یکی دیگر از برنامه ها برای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس دانست و افزود: همه اقشار و اصناف جامعه ما در دفاع مقدس نقش داشتند و در فرصت چهل هفته می توان به این حوادث پرداخت.

وی بازگویی و تدوین حوادث بزرگ دفاع مقدس را یکی دیگر از برنامه ها دانست و گفت: در این چهل هفته حوادث بزرگ دفاع مقدس از جمله آزادی خرمشهر، مجاهدت در صادرات نفت و جنگ نفت کش ها بازگو و با برپایی جشنواره های مختلف مانند تئاتر، فیلم و شعر آثار منتخب در معرض دید عموم قرار می گیرد.

حق طلب با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور گفت: ارائه خدمات به مردم در مناطق محروم یکی دیگر از برنامه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است که در همین راستا ۴۰ هزار جهیزیه، چهل هزار بسته کمک معیشتی و برپایی ۱۴ بیمارستان سیار از جمله مهمترین برنامه های سپاه و بسیج است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه