English

قناد باشی در گفتگو با موج:

اتحادیه اروپا با برافراشتن پرچم همجنسگرایی در عراق به دنبال تغییرات در امنیت و ساختار سیاسی است/ ضرورت ایستادگی دولت عراق در برابر اقدام غرب

کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: اتحادیه اروپا در عراق به دنبال کثیف ترین و مبتذل ترین گرایشات است.

اتحادیه اروپا با برافراشتن پرچم همجنسگرایی در عراق به دنبال تغییرات در امنیت و ساختار سیاسی است/ ضرورت ایستادگی دولت عراق در برابر اقدام غرب

جعفر قناد باشی کارشناس مسائل سیاست خارجی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به برافراشته شدن پرچم همجنسگرایی در عراق توسط دفتر اتحادیه اروپا در این کشور،  اظهار داشت: عراق یک کشور ثروتمند به لحاظ ذخایر نفتی است و یک کشور ژئوپلوتیکی به لحاظ موقعیت استراتژیکی در منطقه است.

وی ادامه داد: این دو مسئله سبب شده تا کشورهای غربی که در این منطقه سابقه استعماری دارند، بخواهند دوباره در عراق حضور پیدا کنند.

کارشناس مسائل سیاست خارجی با بیان اینکه سومین عاملی که سبب حضور و فعالیت مجدد کشورهای استعماری در عراق شده، عضویت آن در کشور های محور مقاومت است، تصریح کرد: عراق حلقه بسیار کلیدی و مهم در محور مقاومت به شمار می رود  چرا که توانست در قضیه داعش، البته به کمک ایران به خوبی مبارزه کند.

قناد باشی عنوان کرد: بنابراین اتحادیه اروپا با برافراشتن پرچم همجنسگرایی در عراق، به دنبال شیطنت هایی است تا امنیت و ساختار سیاسی این کشور را دستخوش تغییراتی کند.

*کشورهای غربی فرهنگ عراق را نشانه گرفته اند

وی با اشاره به تظاهرات سال گذشته مردم عراق،  ادامه داد: در تظاهرات سال گذشته به خوبی متوجه شدیم که کشورهای غربی ساختار سیاسی عراق را نشانه گرفته بودن که با هشیاری مردم و مسوولان این کشور، موفق نشدند.

کارشناس مسائل سیاست خارجی با بیان اینکه کشورهای غربی فرهنگ عراق را هم مورد هدف قرار داده اند، تصریح کرد: اتحادیه اروپا به دنبال ان است تا کثیف ترین و مبتذل ترین گرایشات را رقم بزنند.

قناد باشی در پایان خاطر نشان کرد: مسلما دولت عراق باید در برابر چنین اقداماتی ایستادگی کند و مداخله کشورهای غربی را محکوم کند؛ چرا که در غیر اینصورت ضربات زیادی به عراق و کشورهای منطقه وارد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه