English

معاون اطلاعات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ارتش جمهوری اسلامی مشت بسته نظام برای روز مبادا است

معاون اطلاعات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲۹ فروردین یادآوری و گوشزدی به دشمنان است که بدانند که ارتش جمهوری اسلامی ایران، مشت بسته نظام برای روز مبادا است.

ارتش جمهوری اسلامی مشت بسته نظام برای روز مبادا است

به گزارش خبرگزاری موج قم، امیر سرتیپ جلالی نسب در آیین رژه خدمت « مدافعان وطن، یاوران سلامت » به مناسبت  روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در جنب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: ۲۹ فروردین یادآور فداکاری‌های همرزمان و پیشکسوتان ما در ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس و یادآور ۴۸ هزار شهید گلگون کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران است که برای استقلال، آزادی و حفظ تمامیت ارضی این خطه هدیه شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان افزود: سالروز ارتش، یادآور روزهایی است که حضرت امام خمینی(ره) با انتشار پیامی وجود ارتش را امضا و احیا کردند تا بماند و از این مملکت دفاع کند.

وی افزود: در ۴۰ سال پیش امام راحل(ره) دستوری را صادر کردند که بر آن اساس، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) رژه رفتند و شعار «ارتش فدای ملت» را سر دادند و آغازی برای دفاع ارتشیان از این کشور شد.

وی گفت: ۲۹ فروردین یادآور آماده‌ به یراق بودن ارتشیان در رکاب رهبر معظم انقلاب برای هرگونه پدیده ای است و امروز ارتش پس از سالیان سال به منظور مقابله با ویروس کرونا در شهر مقدس قم افتخار خدمت پیدا کرده است و به همین منظور یگان هایی از اسفند سال گذشته در این شهر مشغول خدمت شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی