English

آملی لاریجانی:

ملت ایران پاسخ محکمی به طرح محکوم به شکست معامله قرن خواهند داد

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ایران ایستاده‌اند و پاسخ محکمی به طرح محکوم‌به شکست معامله قرن خواهند داد و ان شاء الله در سایر ممالک اسلامی هم مردم با ایستادگی نگذارند این طرح خائنانه به نتیجه برسد.

ملت ایران پاسخ محکمی به طرح محکوم به شکست معامله قرن خواهند داد

به گزارش خبرگزاری موج،  آیت‌الله صادق آملی لاریجانی ، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز سه‌شنبه 22 بهمن ماه ضمن شرکت در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قم، از حضور حماسی ملت شریف ایران در همه صحنه‌های حساس قدردانی کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همان‌طور که همگان مشاهده می‌کنند الحمدلله مردم با بصیرت و با درک بالا، حضور بسیار باشکوهی در راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن دارند و مسلما موجب تقویت و اقتدار نظام ما در برابر استکبار جهانی خواهد شد.

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی به پیام شرکت آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شعارهای ضد استکباری اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی پیام بسیار روشنی برای سلطه گران جهان دارد که انقلاب اسلامی در مسیر آرمان‌ها و اهداف خودش باصلابت به‌پیش می‌رود.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تقدیر از ایستادگی مردم مسلمان ایران گفت: ملت ایران ایستاده‌اند و پاسخ محکمی به طرح محکوم‌به شکست معامله قرن خواهند داد و ان شاء الله در سایر ممالک اسلامی هم مردم با ایستادگی نگذارند این طرح خائنانه به نتیجه برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه