English

دولت با تاییدکنندگان «فیش‌های نجومی» برخورد کند

رئیس فراکسیون امید با اشاره به افشای فیش‌های نجومی گفت: دولت باید با تاییدکنندگان فیش‌های حقوقی نجومی برخورد قاطع کند.

دولت با تاییدکنندگان «فیش‌های نجومی» برخورد کند

محمدرضا عارف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به افشای فیش‌های حقوقی نجومی در دولت روحانی و تقاضای تعدادی از اعضای فراکسیون امید برای تغییر کابینه دولت گفت: موضع «فراکسیون امید» این است که بحث فیش‌های حقوقی نباید سیاسی شود و موضوعی حقوقی و قانونی است و در عرف جایی ندارد.

وی افزود: در کشور ما با توجه به مشکلاتی که مردم دارند این پرداخت‌ها قابل توجیه نیست، اما نباید با چند نفر محدود برخورد شود و باید با تائیدکنندگان این حقوق ها نیز برخورد شود.

رئیس فراکسیون امید خاطرنشان کرد: اعتقاد ما این است که دولت باید با تاییدکنندگان حقوق های نجومی شدیدا و به طور جد برخورد کند اما نباید این امر فقط به دولت محدود شود.

عارف خاطرنشان کرد: در قوای سه‌گانه، دستگاه ها و نهادهایی که حقوق‌های نامتعارف پرداخت شده است، اقدامات لازم باید صورت گیرد و با افراد خاطی و تاییدکنندگان دریافت‌های میلیونی برخورد شود.

وی در پایان تاکید کرد: باید با مسئولان فیش‌های میلیونی مخصوصا تاییدکنندگان آن در کل دستگاه های کشور برخورد یکسان و هماهنگ انجام شود.

گفتنی است، پیش از این کواکبیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به انتظارات برای تغییر کابینه گفت: ‌ ما معتقدیم دولت بیشترین سهم را برای جلوگیری از بازگشت پوپولیست دارد که یکی از راه‌های آن تغییر وزرا است.

وی افزود: مجلس تلاش می‌کند در این زمینه دخالت نکند اما دولت باید در این زمینه بجنبد.

بر این اساس؛ ‌ پیگیری‌های خبرنگار ما از احتمال استیضاح چندتن از وزرای کابینه روحانی در سال آخر دولت یازدهم حکایت دارد؛ محمدعلی وکیلی عضو هیات‌رئیسه مجلس پیش از این در گفتگو با موج از اولتیماتوم یک‌ماهه نمایندگان به روحانی برای تغییر در کابینه خبر داد.

همچنین؛ یکی از نمایندگان فراکسیون امید گفته بود که دولت یازدهم نیازمند خانه تکانی است و ضرورت دارد آقای روحانی رییس جمهور برخی از وزاری کابینه خود را تغییر دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه