English

آشنا:

آمریکا به رهبری ترامپ دست به قمار بزرگی زد

مشاور رئیس‌جمهور گفت: آمریکا به رهبری ترامپ دست به قمار بزرگی زد، قماربازان می‌دانند که امکان دارد گاه تمام اموال خود را در قمار ببازند. آمریکا قمار کرد.

آمریکا به رهبری ترامپ دست به قمار بزرگی زد

به گزارش خبرگزاری موج، حسام الدین آشنا رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک و مشاور رئیس‌ جمهور صبح امروز در حاشیه جلسه یکصد و بیست و هفتمین شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز پیکر شهید سرافراز اسلام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی وارد کشور شد؛ این سردار نقش بسیار مهمی در دفاع از ایران داشته است. ورود این پیکر به خاک ایران، یک روح تازه برای مردم ما به همراه می‌آورد و بار دیگر نشان می‌دهد که مردم ایران همه با هم هستند.

او افزود: این پیکر مطهر از هر شهری که عبور کند، لطافت، طراوت و تازگی را با خود به همراه می‌آورد. آمریکا به رهبری ترامپ دست به قمار بزرگی زد، قماربازان می‌دانند که امکان دارد گاه تمام اموال خود را در قمار ببازند. آمریکا قمار کرد.

مشاور رئیس‌جمهور تصریح کرد: مردم ایران متمدن و هوشمند هستند و می‌دانند که چگونه باید رفتار کنند. ترامپ در نگرانی پاسخ کوبنده ایران خواهد ماند. مردم و مقامات ایران به دنبال تلافی مشروع و عادلانه هستند، ولی کِی؟، کجا؟  و به چه عمقی این تلافی انجام می‌شود، بعدا اعلام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی