English

روحانی:

تهران و دوحه در شرایط اقتصادی موجود میتوانند نیازمندی های یکدیگر را رفع کنند

رییس جمهور در دیدار با امیر قطر با اشاره به اینکه تهران و دوحه در شرایط اقتصادی موجود می توانند بسیاری از نیازمندی های یکدیگر را رفع کنند، گفت: می توانیم در زمینه سرمایه گذاری مشترک همکاری داشته باشیم.

تهران و دوحه در شرایط اقتصادی موجود میتوانند نیازمندی های یکدیگر را رفع کنند

به گزارش خبرگزاری موج،  حسن روحانی رییس جمهور کشورمان و امیر قطر امروز پنج شنبه در حاشیه اجلاس سران کوالالامپور 2019 در مالزی با یکدیگر دیدار و بر توسعه و تعمیق روابط در همه زمینه ها تاکید کردند.

روحانی در این دیدار با بیان اینکه روز به روز شاهد توسعه روابط تهران – دوحه هستیم، افزود: در کنار قطر بوده و هستیم  و هرگونه فشار و تنگنای ایجاد شده علیه این کشور را محکوم می کنیم.

وی با بیان اینکه ایران و قطر باید از فرصت نزدیکی و قرابت برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری استفاده کنند، افزود: دو کشور می‌توانند در زمینه های مختلف همکاری نزدیک داشته باشند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه تهران و دوحه در شرایط اقتصادی موجود می توانند بسیاری از نیازمندی های یکدیگر را رفع کنند، گفت: می توانیم در زمینه سرمایه گذاری  مشترک همکاری داشته باشیم.

امیر قطر نیز با ابراز خوشحالی از ملاقات رئیس جمهوری ایران در حاشیه اجلاس کوآلالامپور، گفت: روابط دو کشور روابط ویژه ای است و در شرایط امروز منطقه باید روابط ما و تماسها بیشتر باشد.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی با قدردانی از مواضع ایران در قبال تحریم قطر، گفت: موضع ایران مورد تحسین ماست و ما آن را فراموش نمی کنیم.

امیر قطر همچنین تاکید کرد: معتقدم ایران و قطر می توانند از این شرایط سخت که برایشان ایجاد شده عبور کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه