English

شریعتمداری در حاشیه جلسه هیات دولت:

مشکلات ایجاد شده برای شرکت آذرآب دلایل ساختاری دارد

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای شرکت آذرآب، گفت: مشکلاتی درباره این شرکت مطرح کردید دلایل ساختاری دارد و به قبل از این دولت برمی‌گردد.

مشکلات ایجاد شده برای شرکت آذرآب دلایل ساختاری دارد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به مشکلات پدید آمده در واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اشکالات و ایراداتی که در گذشته این شرکت ها اتفاق افتاده است باید در طول پس از واگذاری به بخش خصوصی چاره کرد و سازمان خصوصی سازی باید در طی دوره‌ای با کسانی که دارایی‌های دولتی به آنها واگذار می‌شود، همراهی کند.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای شرکت آذرآب، افزود: مشکلاتی درباره این شرکت مطرح کردید دلایل ساختاری دارد و به قبل از این دولت برمی‌گردد چراکه در دوره های قبلی خصوصی سازی شده است و نتایج و آثار آن در این دولت ظاهر شده اند.  

شریعتمداری تاکید کرد: راه حل این مشکلات بازگرداندن این شرکت‌ها به دولت نیست، در برخی از این موارد مالک این شرکت‌ها خود دولت است، به عنوان مثال ۳۱ درصد سهام شرکت آذرآب متعلق به بانک کشاورزی بوده و این بانک هم صددرصد دولتی است و منابع مالی برای اداره این مجموعه اقتصادی در اختیار بانک کشاورزی است.

وزیر کار با بیان اینکه این شرکت دارای ۴۵۰ میلیارد قرارداد است، اظهار کرد: قراردادهای جدید هم در این مجموعه درحال تنظیم است و درحضور وزیر صمت قرادادی بین شرکت نفت و شرکت آذرآب منعقد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی