English

سرلشکر سلامی:

آمادگی حداکثر حفاظت و صیانت از مردم در شرایط خاص را داریم

فرمانده کل‌ سپاه گفت: آمادگی داریم تا با همکاری دولت و سازمان پدافند غیرعامل کشور در چارچوب طرح‌های جامع دفاعی حداکثر حفاظت و صیانت از مردم در شرایط خاص را داشته باشیم.

آمادگی حداکثر حفاظت و صیانت از مردم در شرایط خاص را داریم

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل‌ سپاه پاسداران در دیدار با سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: موضوع حفاظت، صیانت و کمک به مردم در شرایط مختلف در برابر حوادث و تهدیدات از موضوعات مورد توجه سپاه پاسداران است و پایداری و تداوم کارکردهای ضروری و اساسی به ویژه در حوزه خدمات به مردم یک مسئله حیاتی برای کشور است.

* در هیچ جنگ و در برابر هیچ تهدیدی احساس ضعف نمی‌ کنیم

وی با بیان اینکه سپاه آمادگی دارد تا با بهره‌ گیری از ظرفیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف پدافند غیرعامل حداکثر مشارکت و مساعدت را داشته باشد، تصریح کرد: ما در هیچ جنگ و در برابر هیچ تهدیدی احساس ضعف نمی‌ کنیم و آمادگی داریم تا با همکاری دولت و سازمان پدافند غیرعامل کشور در چارچوب طرح‌های جامع دفاعی حداکثر حفاظت و صیانت از مردم در شرایط خاص را داشته باشیم.

سلامی با تاکید بر اینکه تولید ادبیات پدافند غیرعامل با تلاش موثر سازمان پدافند غیرعامل کشور شکل گرفته و در دستگاه‌های اجرایی و بین مدیران در حال نهادینه شدن است، گفت: باید پدافند غیرعامل را به یک فرهنگ عمومی دفاعی تبدیل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه