English

ظریف:

منتظر سفر نخست وزیر مالزی به تهران هستیم

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: منتظریم به زودی نخست وزیر مالزی به تهران سفر کند.

منتظر سفر نخست وزیر مالزی به تهران هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در بدو ورود به مالزی با اشاره به اهداف سفرش اظهار کرد: بزودی منتظر سفر ماهاتیر محمد، نخست وزیر مالزی به تهران هستیم.

وی تحکیم روابط دوجانبه، منطقه ای و توسعه همکاری های ایران و مالزی درباره مسائل جهان اسلام را از مهمترین اهداف این سفر اعلام کرد.

* زمینه های همکاری های ایران و مالزی تقویت خواهد شد

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: زمینه های همکاری های دوجانبه مشترک ایران و مالزی به عنوان دو کشور مهم و پیشرفته در جهان اسلام نیز تقویت خواهد شد.

ظریف به برخی مشکلات ایرانیان مقیم مالزی بویژه دانشجویان اشاره کرد و گفت: در این زمینه با مقامات مالزی برای رفع مسائل مطرح شده، بحث و گفتگو خواهیم کرد.

صبحانه کاری با وزیر امور خارجه مالزی، سخنرانی در موسسه مطالعاتی کوالالامپور، دیدار با نخست وزیر و ایرانیان مقیم مالزی، محور برنامه های سفر آقای ظریف در مالزی است.

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه پیگیری و اجرای دیپلماسی فعال و متوازن جمهوری اسلامی ایران در شرق آسیا و پس از گفتگو با مقامات چین و ژاپن برای دیدار و گفتگو با مقامات مالزی وارد این کشور شد. گسترش همکاری ها و تحکیم روابط دوجانبه ایران و مالزی و بررسی مسائل مهم منطقه ای و بین المللی از مهمترین محورهای سفر وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با مقامات مالزی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه