English

امیر دادرس:

نیروهای مسلح ایران امروز از نظر نظامی بسیار آماده هستند

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح ایران از نظر نظامی بسیار آماده هستند.

نیروهای مسلح ایران امروز از نظر نظامی بسیار آماده هستند

به گزارش خبرگزاری موج، امیر محمد حسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم اختتامیه دوره رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز از نظر نظامی بسیار آماده هستند.

وی افزود: امروز خیلی از وسایل‌ ما پیداست اما وسایل کاری‌تر ما پیدا نیست و آن زمان که لازم شود ظاهر می‌شوند و ضربه‌ کاری به دشمن می زند و این توان در عرصه‌های پدافندی، زمینی، هوایی و دریایی وجود دارد.

امیر دادرس با بیان اینکه ما هفتگی آزمایش‌ هایی داریم که از چشم دشمن پنهان است گفت: تشکیلاتی داریم که در دوردست می‌تواند دشمن را در زمان نیاز متنبه کند.

* دشمن ما زبان زور و منطق زور را بهتر می‌ فهمد

جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: دشمن ما زبان زور و منطق زور را بهتر می‌فهمد و به همین خاطر مخالف افزایش توان دفاعی کشور ماست.

وی گفت: افتخار دشمنان ما کودک‌کشی، زدن هواپیمای مسافربری، نرسیدن دارو به بیماران و تبدیل عروسی‌ها به عزا در افغانستان و پاکستان است.

امیر دادرس با بیان اینکه بصیرت داشتن، امروز باید در صدر نگاه ما و مبنای حرکت‌ مان باشد، گفت: کسی که بصیرت دارد می‌داند برای حرکت در دنیای امروز نیازمند پیاده کردن قواعد الهی و داشتن شناخت صحیح است.

وی ادامه داد: یک زمانی تشخیص حق از باطل ساده بود و صف دشمن از صف خودی جدا بود و دشمن در همان هیبت دشمن ظاهر می‌شد اما امروز دشمنان ما در پشت الفاظ و شعارها و بیان‌های زیبا پنهان شده‌اند و به همین خاطر تشخیص حق و باطل متفاوت با گذشته است و در چنین شرایطی داشتن بصیرت یک ضرورت است.

جانشین فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: دشمن اگر بخواهد در محیط سخت با ما درگیر شود باید به میدان بیاید و قطعا در این شرایط لطمات اساسی می‌خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی