English

سرلشکر صفوی در دیدار با سخنگوی نُجَباء:

قدرت موشکی ایران تحت امر فرماندهی کل قوا است

مشاور عالی رهبر انقلاب گفت: به دشمنان و معاندان هشدار می‌دهم که قدرت موشکی ایران تحت امر فرماندهی کل قوا است.

قدرت موشکی ایران تحت امر فرماندهی کل قوا است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور مربوط به نیرو‌های مسلح، در دیدار سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء به رابطه هیبریدی کشور‌های حامی مقاومت اشاره کرد و گفت: در صورت درگیری نظامی بین ایران و آمریکا، جنگ به این دو کشور محدود نخواهد بود و فراگیر می‌شود.

سرلشکر صفوی افزود: به دشمنان و معاندان هشدار می‌دهم که قدرت موشکی ایران تحت امر فرماندهی کل قوا است.

وی در بخش دیگری از گفتگو با مهندس «نصر الشِمَّری» و هیأت همراه، به‌رسمیت شناختن الحشد الشعبی در قانون اساسی عراق را ضروری دانست و تصریح کرد: عراق کشوری مقدس و صاحب تمدن با ملتی مؤمن و شجاع است که باید یکپارچگی و استقلال آن حفظ شود.

مشاور عالی فرمانده کل قوا ادامه داد: قدر آیت‌الله سیستانی در عراق باید دانسته شود. مرجعیت نقش مهم و تأثیرگذاری در پیروزی‌ها و فتوحات این کشور داشته است.

* سرنوشت ایران و عراق به هم گره خورده است

سرلشکر رحیم صفوی ایران و عراق را مکمل فرهنگی، اقتصادی و دفاعی یکدیگر توصیف کرد و گفت: دفاع از عراق، دفاع از ایران بوده و دفاع از بغداد، مثل دفاع از تهران است. سرنوشت این دو کشور به هم گره خورده و در واقع، پیروزی عراقی‌ها، پیروزی ایرانی‌هاست.

وی هشدار داد: صهیونیست‌ها از تجمیع قدرت ایران و عراق می‌ترسند. رژیم صهیونیستی همچنین به‌دنبال فاصله انداختن بین عراقی‌ها و کردهاست.

دستیار ویژه مقام معظم رهبری در پایان با اشاره به پیش‌بینی امام خمینی (ره)، خطاب به سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء تصریح کرد: خداوند در آینده به شما نقش بزرگی خواهد داد که همانا عبور از کربلا برای رسیدن به قدس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی