English

برگزاری راهپیمایی روز قدس در مقابل دادگاه بین‌المللی لاهه

مراسم راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس با حضور صدها تن از حامیان حقوق ملت فلسطین از ملیت‌های مختلف در مقابل دادگاه بین‌المللی لاهه برگزار شد.

برگزاری راهپیمایی روز قدس در مقابل دادگاه بین‌المللی لاهه

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس با حضور صدها تن از حامیان حقوق ملت فلسطین از ملیت‌های مختلف در قلب شهر لاهه هلند برگزار شد.

این راهپیمایی از مقابل ساختمان دادگاه بین‌المللی دادگستری لاهه موسوم به کاخ صلح آغاز شد و شرکت‌کنندگان با طی کردن مسیر چند کیلومتری و در دست داشتن پلاکاردهایی از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و رژیم ‌سعودی در یمن، شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "آزادی فلسطین"، "سعودی تروریست" و ... را سر دادند.

تظاهرکنندگان در پایان این راهپیمایی با قرائت بیانیه‌ای، جنایات اشغالگران صهیونیستی و حامیان آمریکایی آن‌ها را محکوم ‌کردند و خواستار تحرک جامعه جهانی در دفاع از حقوق اولیه مردم مظلوم فلسطین شدند.

در این بیانیه همچنین ضمن تقبیح توطئه ضدفلسطینی موسوم به معامله قرن، این توطئه شوم آمریکایی-صهیونیستی را محکوم به شکست دانسته و بر وحدت و مقاومت به‌عنوان تنها راه مقابله تأکید شده است.

راهپیمایان این مراسم را زنان و مردان از ملیت‌های هلندی، ایرانی، عراقی، ترک، افغان، مراکشی، آذربایجانی، سوری و غیره تشکیل می‌دادند.

بر اساس این گزارش، مراسم روز قدس در هلند به این دلیل روز یک‌شنبه برگزار شد که روز تعطیل است و مردم می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی