English

عضو فراکسیون روحانیت مجلس:

جناح های سیاسی بار دیگر منشور برادری امام خمینی (ره) را مطالعه کنند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است یک بار دیگر جناح های سیاسی منشور برادری امام خمینی (ره) را مطالعه کنند.

جناح های سیاسی بار دیگر منشور برادری امام خمینی (ره) را مطالعه کنند

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید خدری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، لازم است اندیشه های معظم له که پایه و اساس آرمان انقلاب اسلامی  را تشکیل می دهد، را بازخوانی کنیم.

وی افزود: امام بزرگوار (ره) برای همه لحظات بحرانی انقلاب اسلامی، راهکارهایی را پیش بینی فرموده اند و می توانیم با بهره مندی از اندیشه امام (ره) از پیچ های سخت تاریخی عبور کنیم.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که گریبانگیر کشور در سال های اخیر بوده، اختلافات سیاسی جناح ها و گروه ها و احزاب است. متاسفانه ما در تصمیم گیری ها و اعلام نظرها، به این موضوع بیش از همه چیز توجه می کنیم که کدام طرف اصولگرا است و کدام طرف اصلاح طلب است.

خدری گفت: این در حالی است که اگر به منافع ملی توجه بیشتری داشته باشیم و عزم خود را رفع مشکلات مردم قرار دهیم، می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

وی بیان داشت: اختلافات سیاسی در همه جای دنیا وجود دارد. اما اگر این اختلافات موجب کینه و دشمنی شود، خطرناک بوده و برای یک جامعه مضر است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس افزود: در زمان تشکیل مجمع روحانیون مبارز ، برخی افراد نظر امام خمینی (ره) را در این زمینه جویا شدند. امام راحل در نامه ای به صراحت مطالبی را مطرح فرمودند که به منشور برادری معروف شد و امروز باید بار دیگر جناح های سیاسی این منشور را مطالعه و عمل به رهنمودهای امام (ره) را در اولویت قرار دهند.

خدری گفت: امام خمینی (ره) در این منشور به صراحت از وجود دشمن خارجی مشترک سخن گفته اند و دو جناح سیاسی کشور را به وحدت و تعامل و همراهی در عین حفظ دیدگاه های سیاسی تشویق کرده اند.  به طور قطع اگر این منشور به طور دقیق از سوی جناح های سیاسی رعایت شود، بسیاری از مشکلات کشور کاهش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه