English

امروز؛

جلسه لاریجانی و خدایی برای بررسی نحوه برگزاری کنکور برگزار می شود

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: جلسه رئیس مجلس با جمعی از نمایندگان و رئیس سازمان سنجش جهت بررسی نحوه برگزاری کنکور سراسری امروز برگزار می شود.

جلسه لاریجانی و خدایی برای بررسی نحوه برگزاری کنکور برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم احمدی لاشکی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، از برگزاری جلسه‌ای در دفتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای بررسی نحوه برگزاری کنکور سراسری خبر داد.

وی افزود: قرار است بنده، محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات، بیرانوندی رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و خدایی رئیس سازمان سنجش در این جلسه حضور یابیم.

نحوه برگزاری کنکور باید به گونه‌ای باشد که استرس‌زا نباشد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: نحوه برگزاری کنکور باید به گونه‌ای باشد که استرس‌زا نباشد چرا که در برخی از کشورهای اروپایی برای مثال دو آزمون چون آیلتس برای کسب حداقل نمره عمومی و آزمون دیگری برای کسب حداقل نمره تخصصی برگزار می‌شود که نمرات آزمون هم تا دو سال اعتبار دارد و در چنین شرایطی فشار و استرس کمتری به داوطلبان وارد می‌شود.

احمدی لاشکی درباره وضعیت برگزاری کنکور سراسری با توجه به وقوع سیل در برخی از مناطق کشور، گفت: قرار است در جلسه امروز در این باره هم تصمیم‌گیری شود که آیا به داوطلبان در مناطق سیل زده ، سهمیه‌ای اختصاص داده شود یا آنکه زمان کنکور سراسری به تعویق بیفتد؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی