English

لاریجانی در دیدار با رییس مجلس اردن:

کسی از اقدامات و تصمیمات ترامپ حمایت نمی کند/ شرایط برای ائتلاف کشورهای اسلامی علیه دشمن اصلی خود فراهم است

رئیس مجلس گفت: موضوع فلسطین نباید مورد غفلت کشورهای اسلامی قرار گیرد، امروز در صحنه بین الملل کسی از اقدامات و تصمیمات ترامپ حمایت نمی کند و شرایط برای ائتلاف کشورهای اسلامی علیه دشمن اصلی خود فراهم است.

کسی از اقدامات و تصمیمات ترامپ حمایت نمی کند/ شرایط برای ائتلاف کشورهای اسلامی علیه دشمن اصلی خود فراهم است

به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) در دیدار با عاطف الطراونه رئیس مجلس اردن با تاکید بر اینکه مسئله اصلی جهان اسلام که همان موضوع فلسطین است، نباید مورد غفلت کشورهای اسلامی قرار گیرد، گفت: امروز در صحنه بین الملل کسی از اقدامات و تصمیمات ترامپ حمایت نمی کند و شرایط برای ائتلاف کشورهای اسلامی علیه دشمن اصلی خود فراهم است.

رئیس مجلس اردن نیز در این دیدار با اظهار تاسف از اینکه کشورهای اسلامی به دلیل وجود تروریسم در منطقه درگیر مسائل دیگری جز مسئله اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین شده اند، گفت: متاسفانه امروز شاهد تجاوز روزانه اسرائیلی ها به مسجد الاقصی هستیم و این نگرانی می طلبد کشورهای اسلامی توجه ویژه ای به موضوع فلسطین داشته باشند.

ما قدس را پایتخت همیشگی فلسطین می دانیم

وی با تاکید بر اینکه ما قدس را پایتخت همیشگی فلسطین می دانیم، عنوان کرد: در این زمینه اردن دچار خسارت هایی طی ۷ سال گذشته شده و فشارهای اقتصادی را تحمل کرده است ولی سیاست ما همواره حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه