English

سرپرست استانداری گلستان:

همکاری ستاد کل نیروهای مسلح در لایروبی گرگان‌رود

غراوی افزود: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که قرار است با همکاری ستادکل نیروهای مسلح و با امکانات ارتش و سپاه انجام شود، لایروبی گرگان‌رود در محل اتصال به دریا از مسیر چارقلی تا خواجه‌نفس است.

همکاری ستاد کل نیروهای مسلح در لایروبی گرگان‌رود

به گزارش خبرگزاری موج، سرپرست استانداری گلستان گفت: در حال حاضر یکی از مشکلات ما آب‌گرفتگی شهرک صنعتی آق‌قلا و سرایت بخشی از سیلاب به فرودگاه گرگان است. تلاش می‌کنیم با بازگشایی مسیر به‌سمت رودخانه قره‌سو بخشی از آب را هدایت کنیم.

غراوی با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده و تصمیماتی که برای تخلیه سیلاب از شهرهای آق‌قلا و سیمین‌شهر گرفته شده است، اظهار داشت: اقدامات برای پیشگیری از ورود سیلاب و طغیان رودخانه به مناطق سیمین‌شهر و گمیشان در حال انجام است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که قرار است با همکاری ستادکل نیروهای مسلح و با امکانات ارتش و سپاه انجام شود، لایروبی گرگان‌رود در محل اتصال به دریا از مسیر چارقلی تا خواجه‌نفس است. با این کار زمان تخلیه سیلاب به‌سمت دریا افزایش می‌یابد.

سرپرست استانداری گلستان گفت: از طرفی چون بارش داریم و امدادرسانی با بالگردها برای امروز ممکن نیست، روز گذشته از ظرفیت بالگردها برای خدمات‌رسانی به روستاهای سیل‌زده استفاده کردیم و آذوقه کافی به این روستاها رساندیم.وی گفت: گاهی تصمیمات محلی از سوی برخی گروه‌ها و مردم گرفته می‌شود که امدادرسانی را مختل می‌کند، برای همین تصمیمات مشترکی گرفته شد تا فعالیت‌های مهندسی دستگاه‎ها به‌گونه‌ای انجام شود که مسئولان محلی توجیه و از تبعات این اقدامات مطلع شوند تا ممانعت در محل صورت نگیرد و اقدامات سریع به نتیجه برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه