English

مهمترین تهدید انقلاب از سوی مدیرانی است که برای مردم دلسوزی نمی کنند

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز مهمترین تهدید انقلاب از سوی مدیرانی است که از جنس مردم نیستند و برای مردم دلسوزی نمی کنند.

مهمترین تهدید انقلاب از سوی مدیرانی است که برای مردم دلسوزی نمی کنند

سیداحمد لطفی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری موج درباره مهمترین دلایل پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 گفت: مهمترین دلیل پیروزی مبارزات انقلابی ملت ایران، رهبری عالمانه امام خمینی (ره) و همچنین وحدت همه گروه هایی بود که با اسلام ارتباط داشتند و می خواستند حکومت اسلامی در کشور برقرار شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید و ایثار و فداکاری همه اقشار جامعه، از تمام گروه ها و اقوام و مذاهب به پیروزی رسید و رمز موفقیت نیز وحدت همه مردم در مسیر ولایت و رهبری امام خمینی (ره) بود.

این نماینده سابق مجلس تصریح کرد: در طول دوران شکوهمند چهل ساله عمر انقلاب اسلامی نیز شاهد بودیم که تمام موفقیت ها، حتی در سخت ترین شرایط، به دنبال وحدت و ولایت مداری مردم ما حاصل شده و هرگاه در مسیر ولایت  حرکت نکردیم و میان مردم و مسوولان اختلاف افتاد، هزینه های سنگینی را پرداخت کردیم.

لطفی در پاسخ به این پرسش که مهمترین آسیب هایی که جامعه اسلامی ایران را تهدید می کند، چیست؟ گفت: امروز تهدیدهای ما از خارج از مرزها نیست. یعنی کشورهای استکباری توان لازم برای تهدید ملت ایران را ندارند. بلکه اصلی ترین تهدید انقلاب از سوی مسوولان و مدیرانی است که در دوران مبارزاتی پیش از انقلاب و روزهای سخت تثبیت انقلاب هیچ نقش و حتی دغدغه ای نداشته، در دفاع مقدس حاضر نبودند، ولی امروز مسوولیت های مختلف را اشغال کرده و دلشان برای مردم نمی سوزد.

وی افزود: این مدیران به دلیل اینکه دلشان برای مردم و کشور نمی سوزد، تنها به فکر منافع شخصی و گروهی خود هستند و شیوه مدیریتی و تفکرات آنها مهمترین تهدید برای انقلاب اسلامی است.

نماینده سابق اراک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مدیران خودخواه، فراموش کرده اند که مردم انقلاب کرده، مردم برای این انقلاب هزینه داده و مردم بودند که با پیروی از ولایت، شرایط مدیر شدن آنها را فراهم کردند. اینها نمی دانند مردم گرفتار هستند. برای این مدیران مهم نیست که مردم به حقشان نمی رسند و حضور آنها مهمترین تهدید برای انقلاب است.

لطفی با تاکید بر اینکه مسوولان باید به حرف مردم گوش کرده و برای رفع مشکلات کشور تلاش کنند، گفت: مشکلات ما در خارج از کشور حل نمی شود. کشورهای خارجی هیچ زمانی به ما کمک نکرده و در آینده نیز نخواهند کرد. لذا اگر می خواهیم مشکلات کشور حل شود، باید به توان داخلی اتکا کرده و گوش به فرمان مقام عظمای ولایت باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: دشمنان خارجی بدانند که مردم ما اگر چه از مشکلات داخلی رنج می برند و مطالبات به حقی دارند، اما در راهپیمایی 22 بهمن حضوری گسترده داشته و با وحدت و همدلی خود، بار دیگر توطئه های استکبار جهانی را خنثی خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه