English

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

ستون پنجم دشمن در لایه های تصمیم گیری اقتصادی کشور نفوذ جدی دارند

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از شرایط مدیریت اقتصادی کشور گفت: ستون پنجم دشمن در لایه های تصمیم گیری اقتصادی کشور نفوذ جدی دارند.

ستون پنجم دشمن در لایه های تصمیم گیری اقتصادی کشور نفوذ جدی دارند

حشمت الله فلاحت پیشه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج در پاسخ به این پرسش که آیا خطر نفوذ در مدیریت کشور احساس نمی شود؟ گفت: نمی توان در اینگونه مسائل با جدیت سخن گفت و باید مستند و با رعایت مصالح ملی و موارد امنیتی اظهار نظر کرد.

وی افزود: در حالت کلان می توان گفت هر جریانی که باعث شود کشورمان در حوزه تصمیم گیری دچار چالش شود، جریان خطرناکی به شمار می آید. ما امروز نیازمند یک تصمیم گیری معقول در عرصه بین الملل هستیم تا وارد چالش نشویم. زیرا دشمن می خواهد ما در عرصه بین المللی با چالش های متعدد رو به رو باشیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: البته مسائلی در حوزه اقتصادی و مدیریت اقتصادی شاهد هستیم که متاسفانه در مجلس نتوانستیم با آن مقابله کنیم. به عنوان نمونه یک نفر که می خواهد در ایران سرمایه گذاری کند، به اندازه ای اذیت می شود که مجبور می گردد از ایران برود.

فلاحت پیشه ادامه داد: در جای دیگری می بینیم که به راحتی اقلام و کالاها مورد نیاز مردم به میزان کافی در کشور وجود دارد، اما کشور ناگهان با کمبود روبه رو می شود. در اینگونه موارد ضعف مدیریتی مشهود است، اما مجلس نمی تواند وزیر مربوطه را استیضاح  کند و لابی های متعددی به کار می افتند تا مانع استیضاح وزیر ضعیف در مجلس شوند.

وی تاکید کرد: زمانی که این موارد را می بینیم به این نتیجه می رسیم که ستون پنجم دشمن در لایه های تصمیم گیری اقتصادی ما نفوذ جدی دارند و باید به آن توجه کرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان اظهار داشت: در عرصه های خارجی نیز باید به هرگونه تلاش برای ایجاد تنش در سیاست خارجی کشور به دیده تردید نگاه کرد. چرا که در شرایط فعلی تنش هیچ کمکی به ایران نمی کند، اما عده ای می خواهند ما را دچار چالش و تنش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی