English

عضو فراکسیون روحانیت مجلس:

دشمنان در حال تدارک فتنه ای بزرگ در کشور هستند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: دشمنان داخلی و خارجی در حال تدارک فتنه ای بزرگ برای کشور هستند و عدم هوشیاری در برابر توطئه های دشمن، ما را با مشکلات زیادی رو به رو خواهد کرد.

دشمنان در حال تدارک فتنه ای بزرگ در کشور هستند

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: اگر به روند 40 سال اخیر انقلاب به درستی دقت کنیم، در می یابیم که دشمنان در هر مرحله برای نظام و انقلاب و مردم ما برنامه ریزی ویژه ای داشته و حتی یک لحظه دست از توطئه برنداشت و هرگز برای ایجاد فتنه های بزرگ علیه ما غفلت نکردند.

وی افزود: به فضل الهی این توطئه ها تاکنون با درایت ولایت و هوشیاری مردم، خنثی شده است و حتی در فتنه ۸۸ دیدیم مردم در مقابل دشمنی که با تمام توان به میدان آمده بود، برای دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت، هوشیارانه وارد عمل شدند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه شکست توطئه ها و فتنه های دشمنان طی 40 سال اخیر نباید ما را مغرور و بی توجه سازد، گفت: مهمترین درسی که باید از فتنه 88 بگیریم، ضرورت هوشیاری جامعه در برابر توطئه های دشمنان است. ما باید هر لحظه برای مقابله با هجمه ها و توطئه های جدید دشمن آماده بوده و اگر لحظه ای در راه دفاع از اصول و ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب غفلت کنیم، دشمنان به ما آسیب خواهند رساند.

حسینی کیا تصریح کرد: امروز در یکی از حساس ترین شرایط کشور به سر می بریم و شواهد نشان می دهد دشمنان بی وقفه در حال توطئه علیه ما هستند و می خواهند فتنه ای بزرگ را در کشور تدارک ببینند.

وی گفت: فتنه جدید به طور قطع بزرگ تر از فتنه 88 خواهد بود، محور آن نیز در حوزه اقتصادی و ایجاد نارضایتی عمومی است و انتظار داریم مسوولان با هوشیاری در برابر این فتنه ایستادگی کرده و با رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، اجازه گسترش نارضایتی های عمومی را ندهند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با تاکید بر اینکه مردم ما هوشیار هستند و همواره در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرده اند، گفت: ما از این بابت که مردم حامی ولایت و انقلاب خود هستند، هیچ نگرانی نداریم، زیرا آنها همواره به وظائف خود در قبال انقلاب عمل کرده اند. اما باید توجه داشت که دشمن می خواهد با ترویج ناامیدی در جامعه و افزایش مشکلات اقتصادی از طریق تحریم ها، این مردم صبور را نسبت به انقلاب و نظام ناامید و ناراضی کند.

حسینی کیا در پایان تاکید کرد: بنابراین مسوولان باید بیش از گذشته در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه تلاش کرده و اجازه ندهند دشمنان به اهداف شوم خود در این حوزه دست پیدا کنند. در غیر این صورت باید منتظر وقوع فتنه ای بزرگ تر از فتنه 88 باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه