English

امیر سیاری:

نیروهای مسلح دشمن را از هرگونه اقدامی پشیمان می‌کنند

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: نیروهای مسلح تحت فرماندهی رهبری، همچون دوران دفاع مقدس در مقابل تهدیدهای دشمنان با قاطعیت ایستاده و دشمن را از هرگونه اقدامی پشیمان خواهند کرد.

نیروهای مسلح دشمن را از هرگونه اقدامی پشیمان می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (پنج‌شنبه) از پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم بازدید کرد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز ارتش از توان دفاعی بسیار مطمئن و بالایی برخوردار است، گفت: نیروهای مسلح به خصوص ارتش تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا و با همراهی مردم همیشه در صحنه، همچون دوران دفاع مقدس در مقابل تهدیدهای دشمنان با قاطعیت ایستاده و دشمن را از هرگونه اقدامی پشیمان خواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به ساخت سلاح‌ها و تجهیزات نظامی از جمله هواپیما، ناوشکن و ... در داخل کشور تصریح کرد: ما در طول ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با تحریم‌هایی مواجه بوده‌ایم، با این حال، روز به روز به خودباوری بیشتر در عرصه نظامی رسیده‌ایم و ان شاء‌الله در چهل سالگی انقلاب هم شاهد رونمایی از تجهیزات جدیدتری خواهیم بود.

امیر سیاری تاکید کرد: آنچه که به عنوان دستاورد چهل ساله انقلاب اهمیت دارد، تربیت نیروهای مومن، قوی و انقلابی است که همت خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب و کشور و ایستادگی در برابر دشمنان گمارده‌اند.

رئیس ستاد ارتش با اشاره به ساخت موزه‌های دفاع مقدس گفت: این اقدام، یکی از کارهای ارزشمندی است که در همه استان‌های کشور انجام می‌شود و برای این مرکز در قم نیز فضای خوب و زیبایی در نظر گرفته شده که انشاءالله به لطف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، بازدیدکنندگان فراوانی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه