English

رییس مجلس پاکستان؛

برای مبارزه با تروریسم نیازمند همکاری منطقه ای در خاورمیانه هستیم

رییس مجلس پاکستان بیان کرد: برای مبارزه با تروریسم نیازمند همکاری منطقه ای در خاورمیانه هستیم.

برای مبارزه با تروریسم نیازمند همکاری منطقه ای در خاورمیانه هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، اسد قیصر در دومین کنفرانس روسای مجالس 6 کشور آسیایی در خصوص مبارزه با تروریسم در جهان با بیان اینکه برای مبارزه با تروریسم نیازمند همکاری منطقه ای در خاورمیانه هستیم، اظهار داشت: کشورهایی مثل ایران، افغانستان، ترکیه، چین و روسیه به عنوان روح و روان قاره آسیا محسوب می‌شوند،‌بنابراین  دارای موقعیت استراتژیک ویژه‌ای هستند.

او همچنین در خصوص برگزاری چنین اجلاسی افزود: این کنفرانس های منطقه ای باعث تقویت همکاری بین کشورهای حاضر در راستای مقابله با تروریسم می‌شود.

اسد قیصر ادامه داد: این کشورها دارای منابع انسانی و طبیعی بسیاری هستند و این موضوع باعث تاثیر و ایجاد روابط بین کشورها در راستای مبارزه با تروریسم می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: فرهنگ و زبان کشورها جزو دارایی ارزشمند قاره آسیا محسوب می‌شوند و کشورهای عضو و حاضر در این اجلاس نقش مهمی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایفا می‌کنند.

رییس مجلس پاکستان یادآور شد: کشور ما در خصوص مبارزه با تروریسم جهت‌گیری کرده و در این رابطه حمایت خود را از کشورهایی که در راستای مبارزه با تروریسم فعالیت دارند، اعلام می‌کنیم.

اسد قیصر همچنین خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی منطقه وضعیت حساس و ویژه‌ای دارد، بنابراین لازم است اقدامات و روابط و همکاری‌های مشترک بسیاری در این رابطه صورت گیرد و این روابط افزایش یابد.

وی در خاتمه گفت: برای ریشه‌کن کردن فقر و حل کردن مشکلات فعلی چاره‌ای جز همکاری مشترک نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه