English

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش:

تردد زائران از مرز مهران به بالای ۱۵۰ هزار نفر در روز رسیده است

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: با توجه به اینکه از روز چهارشنبه تردد زائران از مرز مهران به بالای ۱۵۰ هزار نفر در روز رسیده است.

تردد زائران از مرز مهران به بالای ۱۵۰ هزار نفر در روز رسیده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم جواد مولایی جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش اظهار کرد: با توجه به اینکه از روز چهارشنبه تردد زائران از مرز مهران به بالای ۱۵۰ هزار نفر در روز رسیده است، زائرین بدون هیچ مشکلی در حال تردد از این مرز برای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) هستند.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی ارتش در مرز مهران و همچنین دو موکب ارتش در میدان اربعین و دژبانی بهرام‌آباد، خدمت‌رسانی‌های ۲۴ ساعته خود را انجام می‌دهند، عنوان کرد: طی چند روز گذشته، نیروی هوایی ارتش در فرودگاه ایلام نیز یک پست امداد برپا کرده است؛ این پست امدادی شامل یک اتوبوس اتاق عمل، یک بخش بستری سیار، داروخانه سیار و پزشکان و جراحان متخصص است.

مولایی همچنین گفت: طی روزهای گذشته موردی پیش نیامده که اورژانس هوایی هوانیروز ارتش که در منطقه مرزی مهران مستقر شده، فعالیتی داشته باشد.

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش ادامه داد: ده‌ها دستگاه اتوبوس، برای تسریع در روند رفت‌وآمد زائرین، در اختیار نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه