English

قاسمی:

ایران همچنان بر آمادگی خود برای همکاری سازنده با مقامات آرژانتین تاکید می کند

سخنگوی وزارت امور خارجه با رد ادعاهای رئیس‌جمهور آرژانتین گفت: جمهوری اسلامی ایران اعمال تروریستی در هر کجای دنیا و به هر شکل را قویا محکوم می‌کند. در این راستا تهران از زمان وقوع انفجار آمیا مکررا آن را محکوم کرده و با خانواده قربانیان آن ابراز همدردی نموده است.

ایران همچنان بر آمادگی خود برای همکاری سازنده با مقامات آرژانتین تاکید می کند

به گزارش خبرگزاری موج، بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه با رد ادعاهای رئیس‌جمهور آرژانتین، این ادعاها را تحریف واقعیات خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران اعمال تروریستی در هر کجای دنیا و به هر شکل را قویا محکوم می‌کند. در این راستا تهران از زمان وقوع انفجار آمیا مکررا آن را محکوم کرده و با خانواده قربانیان آن ابراز همدردی نموده است.

قاسمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به منظور اثبات حسن نیت خود به منظور کشف حقیقت و اجرای عدالت واقعی در ارتباط با انفجار مذکور، دعوت به گفت‌وگوی رئیس جمهور آرژانتین از طریق تریبون سازمان ملل در سال ٢٠١٢ را پذیرفت و یک یادداشت تفاهم همکاری نیز در ژانویه ٢٠١٣ امضا شد؛ لیکن دولت آرژانتین آمادگی اجرای تفاهمی که خود امضا کرده بود را ندارد.  

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همچنان بر آمادگی خود برای همکاری سازنده با مقامات آرژانتین تاکید می کند و در این راستا ابتکار تازه ای برای ملاقات مقامات قضائی دو کشور مطرح کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه