English

بسته خبری سیاسی خبرگزاری موج در ۷ شهریور منتشر شد

فرمایشات مهم مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت/ تلاش حامیان دولت برای عدم ارجاع طرح سوال از رییس جمهور به قوه قضاییه

مهمترین خبرهای سیاسی خبرگزاری موج در تاریخ هفتم شهریور ماه سال 97 به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت و تلاش حامیان دولت برای عدم ارجاع طرح سوال از رییس جمهور به قوه قضاییه اختصاص دارد.

فرمایشات مهم مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت/ تلاش حامیان دولت برای عدم ارجاع طرح سوال از رییس جمهور به قوه قضاییه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح امروز چهارشنبه 7 شهریور در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیات دولت، فرمایشات بسیار مهمی بیان فرمودند که متن کامل آن را می توانید اینجا بخوانید.

حداقل 6 وزیر در صف استیضاح قرار دارند

همچنین امروز یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که حداقل شش وزیر در صف استیضاح نمایندگان قرار دارند. این خبر را می توانید اینجا بخوانید.

تلاش حامیان دولت برای عدم ارجاع طرح سوال از رییس جمهور به قوه قضاییه

خبرهای رسیده حاکی از آن است که حامیان دولت در مجلس شورای اسلامی در تلاش هستند تا طرح سوال از رییس جمهور به قوه قضاییه ارجاع داده نشود. متن کامل خبر فوق در اینجا قابل مطالعه است.

دلیل سکوت عارف در جلسه طرح سوال از رییس جمهور معلوم شد

همچنین امروز محمدرضا عارف چهره شاخص اصلاح طلبان و از حامیان اصلی حسن روحانی نیز به صف منتقدان رییس جمهور پیوست که این خبر را می توانید اینجا بخوانید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه