English

مجمع تشخیص مصلحت از شورای نگهبان قدردانی کرد

مجمع تشخیص مصلحت نظام، در بیانیه‌ای از همکاری‌های دلسوزانه دبیر و اعضای شورای نگهبان با این نهاد انقلابی در ادوار مختلف به ویژه در دو دهه اخیر، تجلیل و قدردانی کرد.

مجمع تشخیص مصلحت از شورای نگهبان قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری موج، مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی بیانیه ای از همکاری های دلسوزانه دبیر و اعضای شورای نگهبان با این نهاد انقلابی در ادوار مختلف به ویژه در دو دهه اخیر، تجلیل و قدردانی کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره بالنده و دستاورد عظیم انقلاب شکوهمند اسلامی و قیام بی نظیر ملت تاریخ ساز ایران به رهبری امام راحل عظیم الشان است که با رای بیش از ۹۸ درصدی بر ابتنای نظام‌جمهوری اسلامی ایران  بر موازین شرع مقدس و دین مبین اسلام به عنوان آرمان تاریخی مجاهدان و عالمان و شهدای گلگون کفن این سرزمین پرگهر  تاکید کردند و با هدایت های پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) ساختارهای حکومت بر این اساس شکل گرفت ، که از آن جمله نهاد مبارک شورای نگهبان به عنوان نهاد عالی صیانت کننده "قانون اساسی" و "شرع مقدس" در فرایند قانونگذاری و اداره جامعه می باشد. ازسوی دیگر نهاد مجمع تشخیص مصلحت نظام برای رعایت مصالح جامعه ونظام درقانون اساسی موردتاکید قرار گرفته است.

شورای محترم نگهبان، در طول سه دهه گذشته ،  در موضوعات مختلف، همکاری مستمر و موثری با مجمع  در چارچوب تشخیص و عمل به مصالح عمومی  کشور و در ذیل وظایف اساسی خود  داشته است.
بی تردید، همراهی مجدانه  و حضور فعالانه فقهای معزز و حقوقدانان محترم عضو این شورا، در جلسات و بررسی های کارشناسی مجمع، راهگشای حقیقی در حل ارجاعات قانونی به مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.

مجمع تشخیص مصلحت نظام ،  از همکاری های موثر ، حضرت آیت الله جنتی و سایر اعضای محترم  و بدنه حقوقی و کارشناسی آن نهاد مقدس بویژه در دو دهه اخیر تقدیر می نماید و تداوم برکات این رکن انقلابی را در پاسداری از حریم  نورانی شرع  و قانون اساسی و تحقق منویات داهیانه ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  از خداوند متعال مسالت می نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه