English

به ریاست روحانی؛

تصمیمات لازم درباره راه های شتاب در روند توسعه استان هرمزگان اتخاذ شد

جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان هرمزگان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، تشکیل و در آن ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه ها و همچنین موانع و مشکلات مردم استان، راههای شتاب در روند توسعه استان هرمزگان مورد بحث قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

تصمیمات لازم درباره راه های شتاب در روند توسعه استان هرمزگان اتخاذ شد

به گزارش خبرگزاری موج، در این جلسه که امروز با حضور وزرا و به ریاست روحانی برگزار شد تصمیمات لازم در خصوص راه های شتاب در روند توسعه استان هرمزگان اتخاذ شد.

در این جلسه که وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نفت، نیرو، کشاورزی، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاونان رئیس جمهور، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و... استاندار هرمزگان حضور داشتند، پس از ارائه گزارشی از برنامه ها و پروژه های هر کدام از دستگاه های اجرایی، روند پیشرفت پروژه های عمرانی و خدماتی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رفع مشکلات و نیازهای مردم هرمزگان، مهمترین محور و موضوع اصلی این جلسه بود

رفع مشکلات و نیازهای مردم استان، مهمترین محور و موضوع اصلی این جلسه بود که پس از بررسی های انجام شده، در خصوص راههای تسریع در رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

جلسه هیات دولت

در جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان هرمزگان همچنین نیازهای مردم استان در بخش های بهداشت و درمان، راههای روستایی و شهری، کشاورزی و شیلات، آب و برق، ارتباطات و حوزه های مرتبط با آن، صنعت، گردشگری، مسایل زیست محیطی، گاز رسانی به مناطق محروم و روستاها و نیز موضوعات فرهنگی و ورزشی مورد بحث و بررسی دقیق قرار گرفت.

رئیس جمهوری قرار است چهارشنبه نهم اسفندماه به استان هرمزگان سفر کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه