English

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگو با موج:

به زودی زیرساخت های بومی فضای مجازی راه اندازی می شود

سردار آسودی با اشاره به شورع جنگ نرم دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: طبق قول های مساعد مسئولین تا دو سه ماه دیگر شاهد اقدامات خوبی در زمینه راه اندازی زیرساخت های بومی فضای مجازی خواهیم بود.

به زودی زیرساخت های بومی فضای مجازی راه اندازی می شود

سردار محمدعلی آسودی درباره رمز تداوم انقلاب اسلامی با توجه به تغییر نسل ها به خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج گفت: رمز بقای انقلاب، انقلابی ماندن و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی است. امام خمینی برای بنای این انقلاب 15 سال مطالعه کرد و در نهایت کتابی را تحت عنوان حکومت اسلامی منتشر نمود که پایه نظام کنونی کشور شد. 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد سال قبل حضرت امام ادامه داد: رهبری چند شاخصه مهم را عنوان کردند که هرکسی آن را داشته باشد انقلابی محسوب می شود یکی مردم داری و مردم یاری. واقعیت این است که مبنای انقلاب ما اسلام، رهبری و مردم است و هرکدام ضعیف شود انقلاب لطمه می خورد. مردم صاحبان انقلاب هستند و نظام اسلامی ما برخاسته از آرا مردم است. لذا باید برای رفع مشکلات مردم و معیشت و بیکاری آنها تلاش کرد تا خدشه ای به انقلاب وارد نشود. 

اصل ولایت فقیه یکی از مترقی ترین اصول قانون اساسی است

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: همچنین رهبری در قالب ولایت فقیه یکی از مترقی ترین اصول قانون اساسی ما است و باید با تمام وجود آن را حفظ کرد. اگر رهبری انقلاب نبود ما در مقاطع مختلف دچار مشکلات زیادی می شدیم. از سال 1991 آمریکا و اسرائیل 8 جنگ در منطقه ایجاد کردند که هدفشان ضربه زدن به ایران و انقلاب بود. در زمان حمله به عراق در سال 2003 افراد کم بصیرتی در داخل اصرار داشتند ما به کمک صدام در برابر آمریکا برویم اما رهبری با داعیه هوشمندانه خود اجازه نداد تا برنامه آمریکا برای کشاندمان به جنگ به نتیجه برسد. 

وی تاکید کرد: علاوه براین با هدایت رهبری ما توانستیم در جنگ نیابتی در سوریه به آمریکا شکستی تحمیل کنیم. در این میان مردم آگاه ما، در ناآرامی های اخیر نشان دادند که با انقلاب پیمان مستحکمی دارند. 

سردار آسودی در پاسخ به این سوال که کارنامه جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته در کدام عرصه های ضعیف است اظهار داشت: پیش از پرداختن به ضعف های موجود باید به سه حوزه بسیار موفق اشاره کنم. یکی حوزه امنیت است که باعث شده مردم ما فارغ از نگرانی های امنیتی به زندگی خود بپردازند در حالی که در هیچ کشوری چنین آرامش و امنیتی دیده نمی شود. ما در ابتدای انقلاب توان تولید خمپاره60 را هم نداشتیم و حتی در جنگ با کمبود سیم خاردار روبرو بودیم اما امروز دارای تمام تجهیزات دفاعی هستیم.

وی افزود: در حوزه هسته ای و نانو نیز جوانان با روحیه انقلابی باعث پیشرفت های قابل توجهی برای کشور شدند و کمتر کشوری در جهان از دانش هسته ای برخوردار است. در عرصه سیاست خارجی هم امروز ما مستقل از دنیا خودمان براساس منافعمان تصمیم گیرنده هستیم و دیگر به مانند قبل کسی به ما دستور نمی دهد. 

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه گفت: اما در عرصه اقتصادی ما با مشکلاتی روبرو هستیم که البته راهکارش اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی است. در عرصه فرهنگی هم ما موفق عمل نکردیم. دشمن پس از ناکامی در جنگ های نظامی به جنگ نرم روی آورد و رسما سال قبل اعلام شد که برای لطمه زدن به انقلاب باید از درون و از طریق فضای مجازی، ماهواره و اقدامات فرهنگی عمل کرد. 

پیوستن به قراردادهایی مانند سند 2030باعث اعملا تسلط خارجی ها بر نظام جمهوری اسلامی می شود

سردار آسودی تصریح کرد: در این وضعیت ما باید خودمان زیرساخت های فضای مجازی را طراحی کنیم. در حال حاضر 80 درصد استفاده کنندگان تلگرام، کاربران ایرانی هستند اگرچه خوشبختانه مسئولین اعلام کرده اند که تا دو سه ماه دیگر اقدامات مثبتی در این رابطه صورت خواهند داد. از طرفی برای حل مشکلات حوزه فرهنگی باید از عضویت در برخی قراردادهای بین المللی مانند سند 2030 بپرهیزیم. زیرا این گونه توافق ها دستورالعمل هایی دارند که می تواند زمینه ساز تسلط بر کشور ما شوند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه