English

مسئول بسیج دانشجویی کشور:

ماموریت بسیج دانشجویی ایجاد قدرت نرم برای انقلاب اسلامی است

نیک روش ماموریت بسیج دانشجویی را ایجاد قدرت نرم برای انقلاب اسلامی در راستای پیوند با مردم دانست.

ماموریت بسیج دانشجویی ایجاد قدرت نرم برای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج,محمدجواد نیک روش در مراسم معارفه به عنوان مسئول بسیج دانشجویی کشور گفت: این سازمان باید بتواند بستری برای تحقق آرمانهای امام فراهم کند. این اهداف در مانیفست تاسیس یگاین تشکل در دوم آذر سال 67 عنوان شده است. 

وی ادامه داد: امروز بسیجیان زیادی در نهادهای مختلف در حال خدمت هستند که در همین تشکل رشد یافتند. لذا تربیت بر اساس الگوی انقلابی تحقق یافته است. بحث دیگر نقش آفرینی برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است. تاثیر گذاری دانشجویان و طلاب در جامعه زیاد است و هر دو متصل به عقبه علمی هستند و این مسائل باعث توجه به علت تشکیل بسیج طلاب و دانشجویی در یک زمان توسط امام می شود. 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: شاید وجه سیاسی بسیج دانشجویی برای خیلی ها متبلور می شود اما سیاست اخرین مرحله ورود این تشکل است. پیش از رسیدن به این مرحله کارهای بسیاری دانشجویان بسیجی انجام می دهند از جمله ورود به حوزه جهادگری و سازندگی در مناطق محروم است. ماموریت ما این است که برای انقلاب اسلامی قدرت نرمی برای پیوند با مردم ایجاد و پیگیری کنیم. 

نیک روش با اشاره به بحث کارآمدی افزود: انقلاب اسلامی با کمک بسیجیان اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته و امروز کارآمدی انقلاب در دستور کار است که بدون عقبه علمی مقدور نیست. ظرفیت عقبه معارف اسلامی نه برای اداره کشور بلکه جهان مبتنی بر حیات طیبه است. مقدمه اش هم این است که بسیج دانشجویی طلایه دار شکست هیمنه غرب در علم باشد. 

وی ادامه داد: من از مشکلات مطلع هستم اما علت عدم پذیرش اولیه این مسیولیت نه به دلیل این مشکلات بود بلکه از جهت بود که افراد بهتری در انقلاب اسلامی سکان دار این تشکل باشند. امیدوارم شرمنده امام و مقام معظم رهبری نشوم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه